KevinGameR Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Hallo, Sorry dat ik even begin te zeuren..euuhm.. nog bedankt Dutch en Matthijs?.. maar goed.. ik heb nu hardware probleem..ik zie je me beeld ook in blokjes..rare blokjes van hele grote zeg maar die gaan door je hele scherm..en ik heb de instellingen op het laagst staan.. even laten krijg ik het weer..dan zet ik het weer goed dan heb ik soort gele scherm zeg maar.. heeel raar:| damn it ik hele tijd proberen als het lukt niks lukte.. Men pc informatie- AMD Athlon 2200+ 1.8ghz Geheugen: 768mbRAM Videocard: Gefroce 5200 . 128mb Nog meer?? mvg. Kevin! Reageren
Froodooo Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Je kunt proberen om de resolutie een keer te veranderen naar een andere grootte. Als dat niet lukt, kun je ook het bestandje gta_sa.set verwijderen uit je map Mijn Documenten -> GTA San Andreas User Files. Zo worden alle opties gereset. Als laatste kun je mods die je hebt eens verwijderen, en als er niets helpt, is er ook nog de optie om San Andreas geheel opnieuw te installeren (bewaar je savegame goed door middel van een back-up!). Reageren
KevinGameR Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Je kunt proberen om de resolutie een keer te veranderen naar een andere grootte. Als dat niet lukt, kun je ook het bestandje gta_sa.set verwijderen uit je map Mijn Documenten -> GTA San Andreas User Files. Zo worden alle opties gereset. Als laatste kun je mods die je hebt eens verwijderen, en als er niets helpt, is er ook nog de optie om San Andreas geheel opnieuw te installeren (bewaar je savegame goed door middel van een back-up!). Ok ik heb het gedaan en nu ?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Probleem ligt denk ik bij je videokaart. Ik heb er niet erg veel verstand van verder, maar een 5200 is niet bepaalde een kaart waamee je flink mee kan gamen. Zeker niet als je kijkt naar minimale systeemeisen die je vandaag de dag nodig hebt voor games. Een nieuwe grafische kaart zal je probleem eventueel wel kunnen oplossen, het is alleen wel weer een investering die je moet maken. Maar goed, de games gaan ook in kwaliteit vooruit. Jou PC zal dat ook moeten doen, wil je fatsoenlijk kunnen blijven gamen. Reageren
KevinGameR Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) Probleem ligt denk ik bij je videokaart. Ik heb er niet erg veel verstand van verder, maar een 5200 is niet bepaalde een kaart waamee je flink mee kan gamen. Zeker niet als je kijkt naar minimale systeemeisen die je vandaag de dag nodig hebt voor games. Een nieuwe grafische kaart zal je probleem eventueel wel kunnen oplossen, het is alleen wel weer een investering die je moet maken. Maar goed, de games gaan ook in kwaliteit vooruit. Jou PC zal dat ook moeten doen, wil je fatsoenlijk kunnen blijven gamen. maar ik heb een screen van het probleem..ik zie je menu gewoon onder het gamen --->> http://img525.imageshack.us/my.php?image=lalsdasdasdju3.png of nog een andere -->> http://img502.imageshack.us/my.php?image=wtfnc7.png ja klopt deze kaart is ook al 2 jaar oud.. ik krijg binnen kort toch nieuwe moederbord en videocard ..Videocard 7800 gtx 512mb .. damn it ey bedankt Bewerkt: 20 mei 2007 door KevinGameR Reageren
GtaSlave Geplaatst: 9 juni 2007 Rapport Geplaatst: 9 juni 2007 (bewerkt) Edit Hmm ik heb het toch wat anders... Bewerkt: 12 juni 2007 door GtaSlave Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.