Jump to content

gta 4 foutjes


P.ZAAL

Recommended Posts

gebouw boven rechts is te smal voor de ramen van het gebouw het gebouw daaronder mist een stukje van het dakrand,

het oude vrouwtjer echts onder is de rockje behoorlijk vierkant de vrouw ernaast loopt zo raar als de mensen in vice city

de auto die in beeld komt rijden is geen nummerbord zigtbaar

de brievenbus aan de overkant is niet goed zichtbaar te vaag

bij de stop.licht linkerkant zie je de balk niet waar de lichten aan horen te hangen

................................................................................

............................................................................

post-46125-1179664887.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mad_ce

    5

  • karamanci

    4

  • GTACLAN

    3

  • Dastard

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

het oude vrouwtjer echts onder is de rockje behoorlijk vierkant de vrouw ernaast loopt zo raar als de mensen in vice city

Misschien is ze aan het dansen? :puh:

Onthoud,GTA IV Is nog maar 66% Klaar...

Ja, das waar. Ze moeten er nog veel aan werken.

Link to comment
Delen op andere websites

het ligt ook aan de screen

het filmpje was zo snel dat de omgeving voorbij flitst en daardoor staat het vrouwtje zo raar

dat nummerbord klopt ze zijn nog niet klaar met t spel

maar de brievenbus daarin tegen is in het filmpje gewoon weg geblurt

in t spel zal hij zeker weten scherp zijn

Ik denk dat het in de rockstar engine nu zo gaat dat de gebouwen niet verdwijnen maar heel erg vervagen

en zo zal het dus komen dat sommige dingen wat vager zullen zijn

voor de rest mooi gevonden en veel aandacht aan besteed

( oohh hahaha ik wil je er nog even op wijzen dat het zichtbaar is maar ik snapte hem

Bewerkt: door Rickos
Link to comment
Delen op andere websites

het ligt ook aan de screen

het filmpje was zo snel dat de omgeving voorbij flitst en daardoor staat het vrouwtje zo raar

dat nummerbord klopt ze zijn nog niet klaar met t spel

Dat is waar... het flitse dat stukje voorbij.. of je moest de slom-motion gezien hebben.

De spel is pas 66% klaar en ik zag op een site dat ze al 70% klaar zijn maar dat was volgens mij geen vertrouwbare bron

Link to comment
Delen op andere websites

gebouw boven rechts is te smal voor de ramen van het gebouw het gebouw daaronder mist een stukje van het dakrand,

het oude vrouwtjer echts onder is de rockje behoorlijk vierkant de vrouw ernaast loopt zo raar als de mensen in vice city

de auto die in beeld komt rijden is geen nummerbord zigtbaar

de brievenbus aan de overkant is niet goed zichtbaar te vaag

bij de stop.licht linkerkant zie je de balk niet waar de lichten aan horen te hangen

................................................................................

............................................................................

Over die nummerbord.

Het kan zijn dat er ook gestolen auto's in het spel zitten bijv. Zonder nummerbord rijden krijg je ook politie.

Dus het hoeft geen foutje te zijn. Als je maar goed kijkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie ook een foutje; ''de auto die in beeld komt rijden is geen nummerbord zigtbaar''

:cya:

>>> Door PatrickW: Wil je dit soort SPAM achterwege laten? En als je zelf een punt achter die regel had gezet, zou jou bericht ook weer een fout minder bevatten.<<<

Bewerkt: door PatrickW
Link to comment
Delen op andere websites

gebouw boven rechts is te smal voor de ramen van het gebouw het gebouw daaronder mist een stukje van het dakrand,

het oude vrouwtjer echts onder is de rockje behoorlijk vierkant de vrouw ernaast loopt zo raar als de mensen in vice city

de auto die in beeld komt rijden is geen nummerbord zigtbaar

de brievenbus aan de overkant is niet goed zichtbaar te vaag

bij de stop.licht linkerkant zie je de balk niet waar de lichten aan horen te hangen

................................................................................

............................................................................

Over die nummerbord.

Het kan zijn dat er ook gestolen auto's in het spel zitten bijv. Zonder nummerbord rijden krijg je ook politie.

Dus het hoeft geen foutje te zijn. Als je maar goed kijkt.

in de VS hebben niet alle auto's voorop een nummerbord (in san andreas ook niet allemaal) en die stoplicht hangt aan draden

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou me hier echt niet druk om gaan maken. Het spel is nog lang niet klaar en zit nog in de testfase. Ik denk dat wanneer de volgende trailer uitkomt (ik gok zo binnen 1,5 maand) de meeste fouten er wel uit zullen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, deze foutjes worden zullen worden hersteld. GTA komt pas in oktober uit, tijd genoeg om de bugs te fixen dus. Die fouten heb je overigens wel knap gevonden, ze waren mij iig niet opgevallen :-)

Link to comment
Delen op andere websites

Nee mij ook niet opgevallen, maar ik let er ook niet op, want het spel is nog niet af, als het spel af is en dat soort dingen zitten erin, dan kun je het fouten noemen, nu zijn het alleen maar punten waar hoop ik nog aan gewerkt word.

we zullen wel zien :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...