Jump to content

gta 4 foutjes


P.ZAAL

Recommended Posts

Die foutjes kende ik ook nog niet, je moet wel goed kijken.

In het IV Trailer Onderzoek heb ik ook al een fout geplaatst, maar die past in dit topic beter

Zonder benen(1)

Zet de trailer op het beeld op het moment dat de laatste frame in beeld komt van het deel tussen 00:29 t/m 00:30.

(het deel waar je veel mensen ziet lopen en waarbij de camera naar rechts beweegt. De laatste frame: je ziet een politie auto midden in het beeld staan)

Ga vanaf dat punt 6 frame's vooruit(je krijgt dan een andere shot), als je goed kijkt zie je boven in een poppetje staan dat geen benen heeft.

Zonder benen(2)(met screen)

Als je de frame bekijkt waarbij net de punt van een gele taxi in beeld komt, en de frame daarvoor zie je een vrouw in beeld. Als je goed kijkt heeft die vrouw ook geen benen.

post-2634-1179740532.jpg

Hierboven zie je de frame waarmee je het et duidelijks kan zien, 1 frame terug zie je dezelfde vrouw maar is het minder goed te zien.

(Ik zelf heb de HD trailer, ook de screen is uit de HD trailer)

gr luca

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mad_ce

    5

  • karamanci

    4

  • GTACLAN

    3

  • Dastard

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

GTA 4 afkraken op het gta 4 forum! HAHA dat lukt niet.

Het is een screen van het supersnelle filmpje

ja geen wonder dat die fouten erin zitten.

Ja.En hij is nu ongeveer 69% klaar,en ze zullen het er heus wel uithalen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

66%, 69%, 70%, wat maakt het allemaal uit? Het gaat erom dat GTA IV nog lang niet af is. Dit nummerbord moet waarschijnlijk nog gewoon gedaan worden, en de andere fouten liggen gewoon aan de snelheid van de trailer. Ik denk niet dat we ons zorgen hoeven te maken over dit soort oneffenheden. Het wordt gewoon de beste game ooit (mijn mening :bier: ) en ik denk niet dat er dingen afgekraak moeten worden als de game nog niet af is. Een huis zonder dak is ook niet bijzonder, maar dit dak kan er nog bij gebouwd worden he :bonk: (vreemde verglijking, weet ik :duh: )

Als GTA IV eenmaal 100% af is, moet je het nog niet gaan afkraken, omdat er waarschijnlijk niks af te kraken gaat vallen :klap::klap::klap:

Link to comment
Delen op andere websites

och ja zoals ze hier al zeiden dat het spel voor nog maar 66% klaar is.

dus ik denk dat ze nog niet echt aan de afwerking van het spel begonnen zijn dus ik zou me hier maar niet zo druk om maken.

de grapichs zijn nu al zo mooi dus de schoonheids foutjes zullen wel weggewerkt worden.

GTA IV word een top game :D

Bewerkt: door Dutchy3010
Link to comment
Delen op andere websites

Tjaa hij is nog maar voor rond de 60 % klaar dacht ik, dus dan is het wel logisch dat er nog wat foutjes in zitten. btw weetjewel zeker dat dat ramen moeten voorstellen boven in die flat rechts ? het kan ook een soort dakkapel zijn of gewoon stalen platen. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Niet zozeer een foutje maar het viel me wel op:

Hier zie je de boot met Liberty City achterop (Gelegen naast de grote brug):

97636.png

en hier diezelfde brug met rechts de kade en ditmaal geen boot te bekennen:

101297.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Niet zozeer een foutje maar het viel me wel op:

Hier zie je de boot met Liberty City achterop (Gelegen naast de grote brug):

*plaatje*

en hier diezelfde brug met rechts de kade en ditmaal geen boot te bekennen:

*plaatje*

Ik zie 'm anders wel hoor! Helemaal op de achtergrond van het 2e plaatje, zie je een rood advertentie bord(ofzo) Als je op de hoogte van dat bord een stukje naar links kijkt, zie je iets uitsteken boven het dak, 1 cm ofzo rechts van de pijlers van de brug. Naast het gebouw waar dit boven uitsteekt, lijkt nog een gebouw te staan, volgens mij is dit gewoon het schip, met containers erop of iets.. Maar ik kan me vergissen. Het deel wat boven dat gebouw uitsteekt, lijkt me die soort stoompijp(ja het is geen stoomboot, weet ik, maar daar lijkt het op :puh:) van het 1e plaatje..

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Niet zozeer een foutje maar het viel me wel op:

Hier zie je de boot met Liberty City achterop (Gelegen naast de grote brug):

*plaatje*

en hier diezelfde brug met rechts de kade en ditmaal geen boot te bekennen:

*plaatje*

Misschien kan die boot wel varen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

66%, 69%, 70%, wat maakt het allemaal uit? Het gaat erom dat GTA IV nog lang niet af is. Dit nummerbord moet waarschijnlijk nog gewoon gedaan worden, en de andere fouten liggen gewoon aan de snelheid van de trailer. Ik denk niet dat we ons zorgen hoeven te maken over dit soort oneffenheden. Het wordt gewoon de beste game ooit (mijn mening :bier: ) en ik denk niet dat er dingen afgekraak moeten worden als de game nog niet af is. Een huis zonder dak is ook niet bijzonder, maar dit dak kan er nog bij gebouwd worden he :bonk: (vreemde verglijking, weet ik :duh: )

Als GTA IV eenmaal 100% af is, moet je het nog niet gaan afkraken, omdat er waarschijnlijk niks af te kraken gaat vallen :klap::klap::klap:

ik kraak het niet af maar ik wijs er alleen op ik wil niet tegen fouten en bugs aankijken als het spel uitkomt dat zouw jmmr wezen :puh::Y

Bewerkt: door P.ZAAL
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...