Jump to content

gta 4 foutjes


P.ZAAL

Recommended Posts

  • Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • mad_ce

    5

  • karamanci

    4

  • GTACLAN

    3

  • Dastard

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je goed kijk zie je dat de man's tas IN zijn been heeft :clown:

Hopelijk gaat dit verbeterd worden :engel:

Sorry als dit al bekend was :$

Sorry maar ik noem dit nou niet echt een fout... :ch:

En als het wel zo is kan ik er niet echt wakker van liggen...

Kom op GTA 4 wordt gewoon vet en dit topic slaat nergens op totdat het spel 100% af en uitgegeven is

Link to comment
Delen op andere websites

Hier ook nog een foutje?

41.jpg

Dat "iets" Voor de voorste taxi... Wat zou het zijn?

die auto vooraan is aan het botsen,,,,100%

Idd, kan kloppen! ff uitgesneden...

41ts5.jpg

Maar zonder schade :?

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

Ivm die nummerplaat ben ik het volledig niet mee eens.

In Amerika is het niet verplicht een nummerplaat te hebben voor je voertuig. Daar werken ze alleen met een ID-kaar (in Europa te vergelijken met een identiteitskaart)

Link to comment
Delen op andere websites

Ivm die nummerplaat ben ik het volledig niet mee eens.

In Amerika is het niet verplicht een nummerplaat te hebben voor je voertuig. Daar werken ze alleen met een ID-kaar (in Europa te vergelijken met een identiteitskaart)

Een ID-kaart te vegelijken met een identiteitskaart??? Waar denk je dat ID voor staat? Een ID kaart ís een identiteitskaart. Maar dat ze in Amerika anders werken was toch ook al zo in SA? Was er toen niet ook al een discussie dat er wel overal nummerborden waren? Voor de Europese versie, of zo? Overigens zie je op tv Amerikaanse auto's ook gewoon met een nummerboord.

Link to comment
Delen op andere websites

Ivm die nummerplaat ben ik het volledig niet mee eens.

In Amerika is het niet verplicht een nummerplaat te hebben voor je voertuig. Daar werken ze alleen met een ID-kaar (in Europa te vergelijken met een identiteitskaart)

Een ID-kaart te vegelijken met een identiteitskaart??? Waar denk je dat ID voor staat? Een ID kaart ís een identiteitskaart. Maar dat ze in Amerika anders werken was toch ook al zo in SA? Was er toen niet ook al een discussie dat er wel overal nummerborden waren? Voor de Europese versie, of zo? Overigens zie je op tv Amerikaanse auto's ook gewoon met een nummerboord.

Ja er zijn er met nummerplaten, maar het is helemaal niet verplicht!

En een ID kaar is meer dan een identiteitskaart die wij kennen. De IDkaart heeft ook te maken met verzekeringen.

Link to comment
Delen op andere websites

gebouw boven rechts is te smal voor de ramen van het gebouw het gebouw daaronder mist een stukje van het dakrand,

het oude vrouwtjer echts onder is de rockje behoorlijk vierkant de vrouw ernaast loopt zo raar als de mensen in vice city

de auto die in beeld komt rijden is geen nummerbord zigtbaar

de brievenbus aan de overkant is niet goed zichtbaar te vaag

bij de stop.licht linkerkant zie je de balk niet waar de lichten aan horen te hangen

................................................................................

............................................................................

Jonge jonge jonge :duh: wat ben jij een mierenneuker zeg! Ga je ff druk maken om dit soort dingen terwijl de game niet eens uit is! :bonk: Wou je zeggen dat je het beter kan dan R* ? :ch:

Ik heb in jouw tekst ook foutjes gevonden :puh: spelfouten zoveel ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...