Jump to content

Arcade games doen raar

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey ik speel San Andreas met SAAC 1.2 en werkt allemaal prima, ik heb alle knoppen goed ingesteld en m'n joystick werkt perfect. Alleen als ik arcade games doe werken knoppen vaak niet. Ik ben nog in het begin van het spel en heb bij bijv. trainen in de gym of gokken op paarden nergens last van. Maar als ik wil poolen, dan kan ik dus alleen maar mikken en zeggen hoe ik de bal wil raken, maar ik kan NIET schieten!! Oppeens werkt dan de schietknop van mn joystick(maar ook van mn keyboard als ik die gebruikt) niet meer!

Ik had eerder ook de hot coffee mod geinstalleerd die perfect leek te werken, alleen tijdens het 'koffie drinken' deed geen een knop van m'n joystick/keyboard het! Maar bij poolen doet 'ie dus ook raar, ik hoop dat ik dit niet bij meer arcade games in gta krijg!

Ik heb het internet al afgezocht maar ik heb GEEN IDEE wat ik ermee moet.. Iemand enig idee? Bvd!

Geplaatst:

Ik had 'm alweer opnieuw geinstalleerd zonder 1 download. Alles werkt tot nu toe perfect (op ong 11% pas ofzo) behalve dat poolen. Maar ik weet dus niet of ik dat bij meer dingen ga krijgen :(

Als ik bij poolen heb gezegd hoe ik wil mikken kan ik gewoon niet schieten.. oppeens dut f**king 'X' het dan niet meer..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...