Jump to content

METV?


Dastard

Recommended Posts

eee.. dat had ik nog niet gemerkt... Het kan idd waar zijn. maar ze zijn met GTA IV begonnen meteen na GTA SA dus dan moesten ze bij GTA VCS iets uit GTA IV hebben gehaald.

Bewerkt: door Mister.X
Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden Dastard.Misschien mot je dan nog wel missies doen voor Jenny Mitchell :D.Alleen is ze nu een bios begonnen :D

Denk ik niet aangezien er geen personen gaan, voorkomen uit de vorige GTA's

Link to comment
Delen op andere websites

Wow! Dat is goed gezien is me niet eens omgemerkt goed dat je dit post. En misschien wat de andere ook al zei (Weet zijn naam niet meer) Misschien moet je het kopen en misschien spelen of gewoon missies spelen we zien wel op PC! :duh:

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Goed gevonden Dastard.Misschien mot je dan nog wel missies doen voor Jenny Mitchell :D.Alleen is ze nu een bios begonnen :D

Denk ik niet aangezien er geen personen gaan, voorkomen uit de vorige GTA's

Kan wel,Jenny Mitchel zit NIET in het spel als personage,op de radio hoor je nieuwsberichten van haar,en op de VCS Website aleen nieuwsberichten,dus dat kan wel.;)

Link to comment
Delen op andere websites

Kan wel,Jenny Mitchel zit NIET in het spel als personage,op de radio hoor je nieuwsberichten van haar,en op de VCS Website aleen nieuwsberichten,dus dat kan wel. ;)

Toch is gezegd dat er amper/geen dingen terug zouden komen uit de trilogie, omdat we met GTA IV de nieuwe IV-era zijn ingegaan. Deze persoon (die blijkbaar een vrij onbelangrijke rol heeft gespeeld (ik heb VCS nooit gespeeld)) zal dus ook wel niet terugkomen. Als er iemand terug zou komen dan zou het waarschijnlijk één van de bekendere personages zijn, zoals Cortez of Zero of zo.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer goed gevonden Dastard. Ik had dit echt never nooit kunnen vinden. Maar dat METV is toch een theater (rechterkant) In VCS is het volgensmij een TV zender ofzo. Maar ik denk dat het verband zal hebben met GTA V (GTA 5) Die zich dus zeker 100% in het vernieuwde Vice City af zal spelen.

Apple-Mac

Link to comment
Delen op andere websites

En verwijst MeTV niet naar de RL TV zender MTV? :) Ben ik nou echt de enige die dit denkt/dacht...

Overigens: Goed gevonden! :)

En Apple-Mac, eerlijk gezegt denk ik niet dat ze VC of SA ook nog opnieuw gaan doen, Ik denk dat ze LC doen omdat het in GTA III niet echt erg op New York leek.. Maar VC leek wel op Miami, en SA leek ook heeel erg op LA, San Francisco, en Las Vegas, Maar dat is beetje overbodige info denk ik....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...