Jump to content

help me gta sanandreas geluid kraakt en ruist nu vreselijnk

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb de afgelopen dagen wel wat dingen enzo edownload voor sanandreas maar ik heb het er

weeruitgegooid en het spel eralweer opnieuw opgezet kwestie van 5 minnuten werk

als ik sananreas opstart dan doet ie normaal alles maar als ik in het spel zelf kom dan gaat ie ruisen kraken

wat is daar tegen te doen help me pleace ! ! ! ! ! ! ! :cry:

Geplaatst:
ik heb de afgelopen dagen wel wat dingen enzo edownload voor sanandreas maar ik heb het er

weeruitgegooid en het spel eralweer opnieuw opgezet kwestie van 5 minnuten werk

als ik sananreas opstart dan doet ie normaal alles maar als ik in het spel zelf kom dan gaat ie ruisen kraken

wat is daar tegen te doen help me pleace ! ! ! ! ! ! ! :cry:

Bekijk eerst de topics eens die Dynamic je gaf. Heeft dat geen effect, bekijk dan even het volgende.

Bekijk de aansluitingen achterop je PC, zitten alle draden er goed in? Duw ze zo nodig nog een keer extra aan zodat je zeker weet dat die er in ieder geval goed inzitten. Kraakt en ruist het overigens ook meer als je aan de volumeknop zit?

Heb je overigens een on-board geluidskaart? Het kan zo zijn dat het probleem daar ligt, de chip die het geluid verwerkt op het moederbord kan namelijk te warm worden. In dit geval kun je een (extra) koelblokje kopen, misschien dat het helpt. Anders zou je op dit moment even kunnen proberen de software opnieuw te installeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...