Debby1 Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Hallo Heb nu op de missies van Zero na, de San Fierro-missies en de driving school missies gedaan. Dus dacht ik dat ik nu de streetrace missies zou kunnen doen, alleen op de aangeven plaatsen in de walkthrough zijn bij mij geen rode spots te vinden.....doe ik iets fout, zie ik iets over het hoofd? Reageren
HerrieM Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Voor de streetraces moet je de driving school gedaan hebbe, maar ook al wat verder zijn. Ik weet alleen niet zeker meer na welke missie, maar je bent al in Las Venturas voordat ze beschikbaar worden. even opgezocht, de streetraces behoren beschikbaar te worden na Learning to Fly (die vliegschool) @ -Matthijs- dat is het niet. Wangcars is niet nodig. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) Debby1 zei: Hallo Heb nu op de missies van Zero na, de San Fierro-missies en de driving school missies gedaan. Dus dacht ik dat ik nu de streetrace missies zou kunnen doen, alleen op de aangeven plaatsen in de walkthrough zijn bij mij geen rode spots te vinden.....doe ik iets fout, zie ik iets over het hoofd? Je kan geloof ik pas streetraces doen zodra je de Wang Car missies en de vliegschool heb voltooid. Je moet alle missies in San Fierro, én de driving-school hebben gehaald om Wang Cars te kunnen kopen. De laatste missie in San Fierro heet: 'Yay Ka-Boom-Boom'. Zodra je dit gedaan hebt kun je Wang Cars kopen, deze staat schuin, tegenover je garage in Doherty. Zodra je Wang Cars hebt gekocht komen er 4 missies vrij: Zeroing In Test Drive Customs Fast Track Puncture Wounds Zodra je deze missies en de vliegschool hebt gedaan, kun je de streetraces doen. @HerrieM: Ik meende dat je Wang Cars gewoon wel nodig hebt? (Klik!) Bewerkt: 20 mei 2007 door -Matthijs- Reageren
Debby1 Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Die laatse 4 missies heb ik gedaan ook de driving school compleet, zou het dan aan de Zero-missies kunnen liggen dat de streetraces nog niet vrijgekomen zijn? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Debby1 zei: Die laatse 4 missies heb ik gedaan ook de driving school compleet, zou het dan aan de Zero-missies kunnen liggen dat de streetraces nog niet vrijgekomen zijn? Nee, de Zero missies staan feitelijk los van alles. Alles wat je nodig hebt staat hierboven, alles nog even op een rij: Om de streetraces te kunnen doen: Driving School Flying School 'Yay Ka-Boom-Boom' Reageren
Debby1 Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Okay dan..... de Flying school, die heb ik nog niet. Duidelijk! Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.