jessewillem Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Er ligt ook nog een camera in de slaapkamer van het johnsons home. Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Er ligt ook nog een camera in de slaapkamer van het johnsons home. Goed gevonden, maar die camera ligt in een Hidden Interior, netzoals de Fire Extinguisher staat hij niet op de kaarten. Omdat ook de Fire Extinguisher in een Hidden Interior ligt... Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 De exacte locatie van die camera bevindt zich inderdaad niet op dezelfde plaats als het gebouw (exterieur) van The Johnson House. Echter ben ik van mening dat het niet gaat om waar de camera ligt maar waar de speler / gebruiker van wiki die camera kan vinden. En dat is toch echt The Johnson House, dus ook al ligt de camera in het interieur en dus in het H.I.U., de speler vindt die camera op de plaats van het gebouw. M.a.w.: ik ben van mening dat de locatie van deze camera ook moet worden aangegeven op de plaats van The Johnson House. Netzoals de dildo's zijn aangeven in de twee politiebureaus (Dillimore en Los Santos) ondanks dat die dildo zich in het H.I.U. bevindt. Sterker nog: in één en hetzelfde interieur ligt! Reageren
profile Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Er ligt ook nog een camera in de slaapkamer van het johnsons home. Goed gevonden, maar die camera ligt in een Hidden Interior, netzoals de Fire Extinguisher staat hij niet op de kaarten. Omdat ook de Fire Extinguisher in een Hidden Interior ligt... Ik vond wel dat ze dat mochten op de kaart zetten. Want the johnson house staat toch ook op de kaart. En je zegt zelf dat dat een hidden interior ligt. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Joh als je bij de Badlands ben dan is er altijd een camera in CJ"s huis. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.