Rivel Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2007 Hallo allemaal! Mijn allereerste tut. het maken van een basis huisje,hij is ingesproken met mijn eigen stem! Dus dat slaagt op nits:P! Ik ben Belg, dus is het ook een belgisch accent! Nuja, Enjoy! En ik hoor jullie commentaar graag! Mijn eindresultaat: Download Thx to: stefaneke! Hij heeft me eerst uitgelegt hoe ik dat moest doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 20 mei 2007 Beste Rivel, Als je zelf net een weekje bezig bent met modden lijkt het me niet zo'n goed idee om meteen tutorial te gaan maken. Natuurlijk mag het wel, maar opzich kun je veel beter een tutorial ''basis editable poly'' gaan volgen waarvan er twee zijn op dit forum in plaats van dit zeer korte tutorialtje. Qua tutorial leg je alles wel goed uit en laat je het ook goed zien, ik verwacht veel van je in de toekomst. In ieder geval move ik dit topic naar Texture en Modeling help Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2007 Dat is misschine wel waar, wat vind de rest vna mijn tut.? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 30 mei 2007 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2007 Leuk Accent heb je, maar net zoals wazuup al zei: Als je zelf net een weekje bezig bent met modden lijkt het me niet zo'n goed idee om meteen tutorial te gaan maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaah90 Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 Misschien een idee om dit toe te voegen: Hoe adden we textures, verwerken het naar een dff enz enz enz Dat zou handig zijn. heb je de complete guide voor een gebouw texturen, verwerken, plaatsen en ingame Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 Is misschien wel een goed idee. Ik zal dit maken. Dankje! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 Goede uitleg, handig voor de beginners. Met welk programma heb je dit gemaakt? Want ik heb wel een camtasia gebruikt alleen toen was het echt super veel mb's. En ik dacht dat dit maar klein formaat zou hebben en erg kort, maar de kwaliteit is erg goed en ook erg klein formaat. Vandaar dat ik me dit afvroeg. Keep it up! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 Ik had precies hetzelfde probleem Gizmo, je kunt het oplossen door het in moviemaker te laden en vervolgens op te slaan. Kwaliteit gaat natuurlijk achteruit, maar het blijft te doen, zeker met (bij mij) 500 mb verschil ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 (bewerkt) Ik gebruikte Camtasia hoor, opgeslagen als .avi maar met minder Mb's, weet niet maar ik vind de kwalitieit ook goed. Ik heb Moviemaker niet gebruikt herinner ik me. Owja, misschien wel onbleleefd, maar mag deze tut. niet in de MTL? Bewerkt: 6 juni 2007 door Rivel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaah90 Geplaatst: 6 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 Is misschien wel een goed idee. Ik zal dit maken. Dankje! Dat zou fantastisch zijn Dus dat je texture hebt voor bijv. de muur en het dak? {Als je dat dan snapt, kun je ook deuren ramen enz.} Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 6 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2007 @ Jaah90, ik weet wel hoe het moet hoor. Zal dit dit weekend hoogstwaarschijnlijk maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jaah90 Geplaatst: 7 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2007 @ Jaah90, ik weet wel hoe het moet hoor. Zal dit dit weekend hoogstwaarschijnlijk maken. ok, fantastisch ! {Vooral het exporteren enz enz vind ik erg belangrijk } Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 8 juni 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2007 @ Jaah90, ik weet wel hoe het moet hoor. Zal dit dit weekend hoogstwaarschijnlijk maken. ok, fantastisch ! {Vooral het exporteren enz enz vind ik erg belangrijk } Wat bedoel je met het exporteren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2007 @ Jaah90, ik weet wel hoe het moet hoor. Zal dit dit weekend hoogstwaarschijnlijk maken. ok, fantastisch ! {Vooral het exporteren enz enz vind ik erg belangrijk } Wat bedoel je met het exporteren? Het lijkt mij dat hij met het exporteren bedoelt het maken van een .DFF en .COL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bigstijn Geplaatst: 8 juni 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2007 Leuk tutje Ga zo door. Jammer dat ik zelf geen 3ds max 9 heb. Anders zou ik meedoen Vriendelijke groet stijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.