Jump to content

Louis van Gaal

Recommended Posts

Geplaatst:

---------------------------------------

282-39fa3de9d53b721acf663b5693d39c05.jpeg

1991 - 1997 = Ajax

- 3x landskampioen (1994, 1995 en 1996)

- 1x Nederlandse Beker (1993)

- 3x Nederlandse Supercup (1993, 1994 en 1995)

- 1x UEFA Champions League (1995)

- 1x UEFA Cup (1992)

- 1x Wereldbeker (1995)

- 1x UEFA Supercup (1995)

1997 - 2000 = Barcelona

- 2x landskampioen (1998 en 1999)

- 1x Spaanse Beker (1998)

- 1x UEFA Supercup (1997)

2000 - 2002 = Bondscoach Nederland

2002 - 2003 = Barcelona

2005 - heden = AZ

Hier enkele leuke Louis-filmpjes:

http://www.youtube.com/watch?v=oL8rkZDWj3I

http://www.youtube.com/watch?v=pb1t7ZehPBo

http://www.youtube.com/watch?v=_x0EgaVqNjI

Ik heb voor deze legendarische coach een topic gecreëerd, omdat hij degene is die volgende week Champions League voetbal in Alkmaar gaat realiseren. :eten:

(Eigenlijk had hij al een titel en een beker met AZ moeten hebben, als de scheids niet de strafschoppen voor het Ajax-publiek liet schieten en aan Excelsior dikke winstpremies uitloofde. :engel: )

Geplaatst:
(Eigenlijk had hij al een titel en een beker met AZ moeten hebben, als de scheids niet de strafschoppen voor het Ajax-publiek liet schieten en aan Excelsior dikke winstpremies uitloofde. :engel: )
Dat heeft beide gewoon te maken met het fenomeen met druk om kunnen gaan en dat kon AZ blijkbaar nog niet. Als ze die titel en beker daadwerkelijk verdienden hadden ze het ook wel gewonnen. Scheidsrechters nemen misschien beslissingen ten nadele van AZ, maar doen dat net zo goed met Ajax, SC Heerenveen en andere clubs.

Overigens vind ik Louis van Gaal wél een goede coach, want overal waar hij komt zet hij een goede prestatie neer. Zijn periode als bondscoach van Nederland was misschien wat minder, maar bij elke club presteert hij goed. Wat hij nu met AZ neerzet verdient ook niets dan lof. Daarnaast speelt AZ erg mooi voetbal en ook zijn persconferenties zijn altijd erg vermakelijk.

Tenslotte: Ik ga er toch nog vanuit dat hij géén Champions League-voetbal gaat halen met AZ komende zondag...

Geplaatst:

Nee goed, maar ik noteer gewoon wat Louis vindt. :engel:

Ik had wel liever gehad dat hij de titel gepakt had in plaats van PSV. Zo'n "Wij zijn de beste!"-speech, maar dan in de vorm van AZ. Dat had wat geweest!

Ik denk ook niet dat hij CL-voetbal gaat halen maar hoop het wel. AZ verliest nu eenmaal alles wanneer het er echt op aankomt.

Geplaatst:
Nee goed, maar ik noteer gewoon wat Louis vindt. :engel:
Dan begrijp ik het volkomen want ondanks het feit dat zijn uitspraken erg vermakelijk zijn, zijn ze meestal niet echt genuanceerd...
Ik had wel liever gehad dat hij de titel gepakt had in plaats van PSV.
Hier ben ik het helemaal mee eens, want PSV was werkelijk wel de laatste club die van mij kampioen mocht worden. Na de goal van Cocu zat ik ook echt te hopen op AZ, want anders zou het me zeker een paar dagen extra kosten om te verwerken. Dat heeft het dan ook gekost helaas...als die bal van Koevermans in plaats van op de paal tussen de palen ging...tja, als helpt natuurlijk niet meer, het is allang voorbij :{
Geplaatst:

282-39fa3de9d53b721acf663b5693d39c05.jpeg

ik ben het mee onees van Exelcior er heeft weer een een of andere gek gezegd die niet voor ajax is ofzo want anders kan ik namelijk ook wel zeggen dat PSV Vitesse heeft omgekocht en dus slaat dit helemaal nergens op.

Van Gaal vind ik een arrogante gozer soms maar als coots doet ie het uitstekend jah , maar ik mag hem zelf niet.

Geplaatst:

Nee, jij denkt dat Excelsior tegen Ajax speelde en dat Ajax hen toen heeft betaald om te verliezen. Excelsior speelde tegen AZ en het gerucht ging dat Ajax hen premies betaald had bij winst.

Geplaatst:

Jouw vergelijking slaat nergens op, want PSV wat Vitesse 'omkoopt' om te verliezen, is wel even andere koek dan Ajax dat winstpremies uitlooft aan Excelsior. BEN IK NOU ZO SLIM, OF ZIJN JULLIE NOU ZO DOM? :$

Geplaatst:
Tenslotte: Ik ga er toch nog vanuit dat hij géén Champions League-voetbal gaat halen met AZ komende zondag...

Dat vind ik ook.. Ik heb het volste vertrouwen in Ajax, ze spelen thuis, en ze hoeven maar met 1-0 te winnen.

Geplaatst:

Hij heeft zijn kwaliteiten dat geef ik toe.

Maar ik vind het nu zo'n irritant mannetje.

Een beetje Ajax naar beneden halen.

Geplaatst:
Hij's een sukkel, ik mag 'm niet :puh:
Hij heeft zijn kwaliteiten dat geef ik toe.

Maar ik vind het nu zo'n irritant mannetje.

Een beetje Ajax naar beneden halen.

ben het dus 100 % met jullie eens :D!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...