NilsHolgersson Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Ja je zult maar naar eeuwige persconferenties van Adrie Koster ofzo moeten kijken. Louis brengt een beetje leven in de brouwerij. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 jah , wat zullen we zeggen , Van Gaal heeft dit jaar niks gewonnen en dan ook echt helemaal niks Zondag hebben ze van AJAX met 3-0 verloren , en spelen dus geen Championsshit .. ( Ajax wel ) verdervind ik van Gaal dus ook een arrogante hufter Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 28 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 Hij was wel weer lekker op dreef zondag na de wedstrijd. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 (bewerkt) jahwelhoor , was ie zeker weer ik heb het gezien , maarjah zoals ik al zei ik vind het een arrogante ( ** ) Hieronder: Precies jah ! Bewerkt: 28 mei 2007 door Groot-Duimpje Reageren
Mister.X Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 deze melodie! Van Gaal,Van Gaal,Van Gaal die heeft geen schaal! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 jahwelhoor , was ie zeker weer ik heb het gezien , maarjah zoals ik al zei ik vind het een arrogante ( ** )Hieronder: Precies jah ! Jaa vind ik ook je hebt helemaal gelijk! Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 jah toch hij is altijd wel na de wedstrijd aan het zeuren over 1 of meerdere doelpunten of dat er voor zijn eigen clubje een penalty had moeten komen bijvoorbeeld ik kan me daar dan toch zo aan irriteren verder moet ik dan wel zeggen dat het doelpunt van Heitinga buitenspel was waar Van Gaal dus ook weer over zat te zeuren , maarjah van 3-0 naar 2-0 dus had ajax alsnog gewonnen , verder vind ik hem ook anders dan andere trainers/cootsen niet iedereen doet zo voor een camera Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.