Pitbull Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) Lang geleden dat ik nog eens heb gerommeld met Photoshop... sig1...Mijn twee meisjes...Ik weet het, niet zo veel aan, maar ik wou een sig dragen voor altijd op dit forum en heb deze dan gemaakt. sig2...The Gunslingers...Ook ik mocht niet ontbreken met een signature voor the gunslingers, dus ben ik er meteen ingevlogen. Ik weet het, hij is ietwat eenvoudig, maar hij heeft toch wat vind ik (BTW, dat grauw-achtig is zo, dat is het effect. Eens iets anders he...). Avatar...Ik vond dat die anti-beveren avatar ook wel saai begon te worden. Jullie weten ondertussen wel dat ik een hevige Lokeren-fan ben dus heb ik maar iets anders geprobeert. graag rates & comments... EDIT: Is mijn avatar nog te groot ook...Weet iemand hoe je hem kan verkleinen? Bewerkt: 20 mei 2007 door Pitbull Reageren
Eros Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 EDIT: Is mijn avatar nog te groot ook...Weet iemand hoe je hem kan verkleinen? Als je die afbeelding opslaat als .JPEG, dan komt er normaal daarna een scherm waarin je de kwaliteit kan bepalen door een nummer van 1 - 12. Als je dat lager zet, dan zal het aantal kb ook verminderen. Dus gewoon opnieuw opslagen en dat aanpassen naar een lager getal. Reageren
Carl_Johnson2 Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Ik heb je avater's grootte even verkleind. Hopelijk lukt het nu wel. Reageren
D Corleone Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Over sig1. Deze sig is weer is wat anders. Maar daarentegen is de font weer hetzelfde! Ik zou de tekst er sowiezo wat meer erin verwerken. Je hebt goede effecten gebruikt en de border is zeer mooi. Die past goed bij he plaatje. Over sig2. De BG is wel mooi en ook weer passende kleuren. De render is ook mooi uitgekozen, alleen dat effect op de render vind ik niet zo mooi. Het lijkt net alsof de kwaliteit niet goed is. De font is weer een beetje saai. Over de border heb ik niks te zeggen . sig1:7/10 sig2:8/10 Reageren
Pitbull Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Bedankt CJ2... @Eros: dat wist ik ook, maar dan is de kwaliteit weer lager...En die wou ik niet verliezen, toch bedankt. @D C: Ja ik weet het, maar ik vind nooit een passend font. tjah, de tekst zal altijd mijn probleem blijven... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.