gerard12 Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 hallo, ik draai me eigen scripts nu op mijn server maar als ik dan mirc op start dan geeft hij iest van dat ik een trail versie heb en dat hij over 17 afgelopen is. kan ik dan nogwel mirc-mta gebruiken? groetjes gerard v. l. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Mirc moet je voor betalen. Anders moet je 10 seconden wachten voordat hij is opgestart. Aangezien 10 seconde denk niet zo'n probleem is kan je Mirc dus gewoon blijven gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gerard12 Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 gelukkig! bedankt he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.