Jump to content

hele level lijst

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een hele :bonk: *** lijst ik kom niet verder bij:de zero missies

de vliegtuig missies waarbij je door die *** cirkels moet vliegen

en de auto school met die nauwe bocht

sorry voor niet vermelde van de naam van die missies en van de zero missies heb ik air raid al uitgespeelt :bonk:

Geplaatst:

Ik zal je wel even helpen :D.

Na de missie 'Air Raid' van Zero komt de missie 'Supply Lines'. Dit wordt door veel mensen als een lastige missie ervaren wat ook wel zo is. Als je de besturing van het vliegtuigje niet onder de knie kunt krijgen raad ik je aan de missie eerst eens te starten en lekker te gaan rondvliegen om een beetje het gevoel te krijgen van het RC-vliegtuigje. Als je dan over gaat op het behalen van de missie kan ik je wel weer een paar tips geven. Val eerst de twee koeriers aan die het dichst bij rijden. Gebruik bij voorkeur een 'kamikaze'-aanval. Vlieg op redelijke hoogte en neem een duikvlucht richting je doel terwijl je de schietknop (CTRL) ingedrukt houdt. In de meeste gevallen is dat genoeg om de koerier om te brengen. Mocht dat niet lukken kun je ook rustig je vliegtuigje achter je doel parkeren en je vuur openen. Na de eerste twee koeriers is er nog één meestal wat verder weg. Ga op behoorlijke hoogte vliegen zodat je boven alle gebouwen uit kan komen en in één rechte lijn naar je doel kunt vliegen. Laat tijdens het vliegen je 'gas' (W) los, dit spaart brandstof en je snelheid gaat er niet erg door achteruit. Na het opbrengen van de derde koerier moet je weer terug keren naar Zero. Gebruik dezelfde manier als hierboven uitgelegd om brandstof te besparen, dat moet het lukken.

De vliegtuigmissies kunnen er wel een paar zijn, het gaan bij jou om de flying school. Er zijn echter wel een paar opdrachten van de flying school waarbij je door ringen moet vliegen. Als je moet opstijgen, probeer dan zo lang mogelijk op de startbaan te blijven door de neus van het vliegtuig omlaag te houden (pijltje omhoog). Zodra je snelheid genoeg hebt laat je het vliegtuig langzaam stijgen, doe gelijk je wieltjes naar binnen (2) dan ga je ook sneller. Stijg geleidelijk op naar de eerste corona en zo verder. Als je de opdracht 'circle airstrip' bedoeld, hel dan een klein beetje over in de richting van de volgende corona (pijltje naar links of rechts) en stijg dan weer een beetje (pijltje naar beneden) zodat je de bocht maakt. Als je weer moet landen moet je zo recht mogelijk op de landingsbaan komen afvliegen en wat gas minderen. Doe je wieltjes uit en probeer zachtjes op de landingsbaan te landen. Stop in de aangegeven cirkel.

Over de driving school weet ik niet welke opdracht het kan zijn met 'die nauwe bocht'. Dat kan 'The 180', 'Whip and Terminate' of 'Burn and Lap' zijn. Meer informatie over de opdrachten van de driving school kun je hier vinden. Als je nog even zegt om welke opdracht het van de driving school ging dan kunnen we je hier er ook nog mee helpen.

Veel succes met de missies.

Geplaatst:

sorry maar bij de driving school heb ik de verkeerde opgegeven :cry: ik bedoelde de missie SPIN AND GO!!!

bij wikigta heb ik al gekeken en ook anderen sites maar ik snap die missie en de bestuuring gewoon niet :ch:

Geplaatst:

Over de besturing: Die kan je zelf instellen in menu/options/controls/redifinecontrols. Je moet met deze opdracht het gevoel krijgen, als je begrijpt wat ik bedoel. Je wagen net op het goed moment 180 graden draaien en dan goed zetten moet je gewoon even in de vingers krijgen. Je moet eerst uitvogelen wat voor jou de beste manier is. Als het je bijna lukt kan je het de hele tijd weer proberen op ongeveer dezelfde manier. Veel succes. Als het echt niet lukt kan je het nog proberen in Savegame aanvraag.

Geplaatst:

Zo moeilijk is deze challenge helemaal niet hoor. Hij is eigenlijk vrij makkelijk! Allereerst moet je met de taxi vol gas achteruit rijden (s). Gebruik je muis om achteruit te kijken terwijl je achteruit rijdt. Zodra de achterkant van de taxi bij de bocht is stuur je vol de goede richting op zodat je auto voorwaarts op het circuit komt te staan. Daarna kun je gewoon vol gas geven naar het eind en natuurlijk nog even netjes stoppen in het daarvoor bestemde vak.

Geplaatst:

bedankt ik heb de shit uitgespeeld [drivingschool] en ben bijna klaar met de missies die je dan kan doen met die autos stelen en zo :klap::klap::klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...