Honkbal95 Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 hallo mijn computer is afgelope week een keer gecrasht maar toen was norton er ook af gegaan en later er weer opgezet maar toen ik er meer klaar was stond er iets van quik heal ik verwijder m de hele tijd maar hij gaat niet weg. plzz help me grtz jens Reageren
kristof01 Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 hallo mijn computer is afgelope week een keer gecrasht maar toen was norton er ook af gegaan en later er weer opgezet maar toen ik er meer klaar was stond er iets van quik heal ik verwijder m de hele tijd maar hij gaat nietweg. plzz help me grtz jens Eerst start je je PC opnieuw op, maar tijdens het opstarten druk je F8 steeds in en uit. Je zult nu kunnen kiezen tussen verschillende opstartmodussen. Je kiest de veilige modus. Je PC start nu verder op, als je je hebt ingelogd ga je naar het configuratiescherm door naar sofware. Je zoekt je programma op in de lijst en klikt op verwijderen. Start nu de PC opnieuw op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.