Vegeta Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Hallo ik heb laatst spiderman 3 voor mijn pc gekocht, ik heb het geinstalleerd en alles en dan druk ik op die start knop en dan verschijnt zo een zwart scherm ineens en na een halve seconde is ie weer weg. Wrm doet hij het neit heb ik nou een beter videokaart nodig of 3d-kaart ofzo .... ? Reageren
gta_rulez Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Welke windows-versie gebruik je? Probeer anders eerst even de drivers van je videokaart te updaten door naar de website van de fabrikant van je videokaart te gaan. Reageren
Vegeta Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) ja ik ga die videokaart updaten.. het is van intel® GMA kan je mij even een link geven naar die update ? Bewerkt: 20 mei 2007 door cesar Reageren
ifc3 Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 ja ik ga die videokaart updaten.. het is van intel® GMA kan je mij even een link geven naar die update ? Wat dacht je van intel.com? Reageren
Vegeta Geplaatst: 22 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 AL geweest maar ik vind er niet zo veel kan iemand mij een preciesere link geven Reageren
ifc3 Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 AL geweest maar ik vind er niet zo veel kan iemand mij een preciesere link geven www.intel.com? Is die beter? (alles wat ik uit je gegevens kan halen). Reageren
Vegeta Geplaatst: 22 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 (bewerkt) IS toch het zelfde maar ik wil weten waar ik dan naar toe moet gaan.. ik heb windows xp home en ik zou willen weten waar ik kan kijken om te weten wat voor videokaart ik heb..? Bewerkt: 22 mei 2007 door cesar Reageren
Gangsta Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 (bewerkt) IS toch het zelfde maar ik wil weten waar ik dan naar toe moet gaan.. ik heb windows xp home en ik zou willen weten waar ik kan kijken om te weten wat voor videokaart ik heb..? Ga naar -> Start -> uitvoeren -> typ in DXDIAG -> tabblad Beeldscherm en kijk effe welke videokaart je hebt. Zodra je het hebt, zeg het dan geven we je een link (als we het vinden). Edit: Hier zijn de systeemeisen voor Spiderman3: Geheugen 1024 MB Besturingssystemen Windows 2000, Windows XP, Windows Vista Processor (Pentium 4 of vergelijkbaar) 2,8 GHz Harde schijfruimte 6,5 - 7,0 GB Videokaart 256 MB Geluidskaart DirectX 9.0c compatible Heb je wel een goede PC mee nodig om het goed te kunnen spelen. Bewerkt: 22 mei 2007 door Gangsta Reageren
Vegeta Geplaatst: 23 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 (bewerkt) JA mijn video en -geheugenkaart zijn dus neit goed genoeg maar ik speel ook maxpayne 2 terwijl die ook meer nodig heeft dan ik heb dus drm vraag ik wat betekent het als er een zwart scherm komt en ineens weg gaat ligt dat aan je video of geheugen kaart. ik heb een : intel® 82915G/GV/910Gl Express chipset er staat bij beeldscherm : total memory 128 en geheugen kaart 502 dat is dus half zoveel ik nodig heb maar toch werkt eht wel bij andere spellen.. Bewerkt: 23 mei 2007 door cesar Reageren
ifc3 Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 JA mijn video en -geheugenkaart zijn dus neit goed genoeg maar ik speel ook maxpayne 2 terwijl die ook meer nodig heeft dan ik heb dus drm vraag ik wat betekent het als er een zwart scherm komt en ineens weg gaat ligt dat aan je video of geheugen kaart.er staat bij beeldscherm : total memory 128 en geheugen kaart 502 dat is dus half zoveel ik nodig heb maar toch werkt eht wel bij andere spellen.. Je hebt een Intel Graphics Media Acellerator. Die is niet goed genoeg voor spiderman 3 (hij is max. 8mb). Reageren
Vegeta Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 wrm staat er dan 128 mb en wrm speelt hij dan wel max payne 2 af en andeer grote spellen ? Reageren
ifc3 Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 wrm staat er dan 128 mb en wrm speelt hij dan wel max payne 2 af en andeer grote spellen ? Omdat Intel alles doet om jouw in de maling te nemen. Reageren
Vegeta Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 dus je wilt zeggen dat ik een 8 mb dinges heb maar dan kan ik toch geen maxpayne afspelen !!!!!! Reageren
ifc3 Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 dus je wilt zeggen dat ik een 8 mb dinges heb maar dan kan ik toch geen maxpayne afspelen !!!!!! Zegt Wie? (de videokaart heeft eingelijk 0mb, en neemt die 8mb van het werkgeheugen). Je moet niet naar het aantal MB kijken. Dat is bijzaak. Mijn Geforce 7600GT is meer dan 2x zo snel dan een ATi Radeon x1550 512mb. Reageren
Vegeta Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 als ik die koop gaat het dan wel werken denk je Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.