Koen_92 Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Hoi, Ik heb bijna alle hidden sprays gevonden, heb het kaartje van wikigta gebruikt en steeds degene die ik gevonden had afgestreept. Nu ontbreken er nog een paar, die ik denk ik fout heb afgestreept. Ik heb hier gelezen over een programma, dat laat zien welke je nog moet: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=30451 De link naar rapidshare is er helaas niet meer. Heeft iemand een nieuwe? Reageren
BaasB Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Hoi, Ik heb bijna alle hidden sprays gevonden, heb het kaartje van wikigta gebruikt en steeds degene die ik gevonden had afgestreept. Nu ontbreken er nog een paar, die ik denk ik fout heb afgestreept. Ik heb hier gelezen over een programma, dat laat zien welke je nog moet: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=30451 De link naar rapidshare is er helaas niet meer. Heeft iemand een nieuwe? Deze rapidshare link doet het als het goed is nog wel: Klik. Met dank aan Dutchy3010. Veel succes met dit handige programmatje en het vinden van de overige tags. Reageren
Koen_92 Geplaatst: 20 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) Bedankt, het is gelukt, ik heb alle hidden sprays, nu nog de rest van de collectables:P EDIT: Bestaat er ook zo'n programma voor gta vc? Daar hoef ik alleen nog maar een paar stunt bonusen voor de 100%. Bewerkt: 21 mei 2007 door Koen_92 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) EDIT: Bestaat er ook zo'n programma voor gta vc? Daar hoef ik alleen nog maar een paar stunt bonusen voor de 100%. Misschien kan deze post van HerrieM je daar iets verder helpen? Bewerkt: 21 mei 2007 door hanneswasco Reageren
Koen_92 Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Bedankt, het is gelukt! Vc heb ik nu 100%, nu kan ik weer verder me sa, die heb ik pas 70%. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 over hidden sprays: heeft r iemand een kaart voor me? ik heb op de ps2 Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 kijk is op wikigta weet ik maar kan hem niet kopieren kan wel maar dan zijn de bliebs(bolletjes) weg Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 (bewerkt) over hidden sprays: heeft r iemand een kaart voor me? ik heb op de ps2 Kaarten met alle hidden-sprays erop vind je op WikiGTA, en wel hier. Je vind er overigens ook kaarten voor alle andere collectables. Als ik jou was, zou ik er één uitprinten en bij de hand houden. Er staan overigens ook printbare versies. Die balletjes gaan inderdaad weg als je hem zomaar kopieërt. Je moet er een PrintScreen van maken en hem dan uitsnijden in Paint, alvorens je hem uitprint. Bewerkt: 24 mei 2007 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.