gerard12 Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 hallo, hoe moet ik in het programma all seeing eye mijn iegen server te zien krijgen? dat als ik dan zoek naar mijn server dat hij er dan wel instaat, mar hoe doe ik dat>? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Moet een bepaalde port voor openstaan dacht ik... Weet niet meer welke.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 heb je msn zoja stuur het naar mij in een orive bericht dan leg ik het uit op msn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[XII]RazoR Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 of je zet gewoon het poort dat open moet staan in dit topic stel ik zou ook wat willen weten daarover.. :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.