Mister.X Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Hallo, ik had vroeger een RPG-game gespeeld en daar wilde ik verder gaan. Alleen ik ben de naam kwijt van het spel. De dingen die ik nog weet: -Het stond op internet en had een eigen site!(dus geen spele.nl ofzo!) -Je kon een poppetje maken -Je had een account en je kon meer poppetjes maken -Het is geen monster maar een mens -Op sommige site's stond het als reclame! -Het is geen Runescape of Tibia Alvast bedankt! Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Hallo,ik had vroeger een RPG-game gespeeld en daar wilde ik verder gaan. Alleen ik ben de naam kwijt van het spel. De dingen die ik nog weet: -Het stond op internet en had een eigen site!(dus geen spele.nl ofzo!) -Je kon een poppetje maken -Je had een account en je kon meer poppetjes maken -Het is geen monster maar een mens -Op sommige site's stond het als reclame! -Het is geen Runescape of Tibia Alvast bedankt! Gratis of betaald? Is het 3d? Reageren
Mister.X Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 gratis... het is geen 3d, want je je ziet een stad daar kan je spullen kopen en er is een knop om tegen monsters te vechten! Reageren
Mister.X Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 nee... Die heeft nooit reclame gehad op site's Reageren
Eros Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Ik heb even voor je gezocht, en ik heb deze site gevonden. Hier staat een lijst met allemaal gratis RPG's. Als hij daar niet tussen staat, dan zeg je het maar en dan zoek ik verder voor je. Reageren
Galiorix Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Was het niet Maplestory , dat is een niet-3d RPG online met een knop (Ctrl) om met monsters te vechten Reageren
Mister.X Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 adventure quest? TY man! dat is hem Eros jij ook bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.