Jump to content

server maken

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

jio

ik ben al een paar dagen lang besig om zo'n server in elkaar te zetten. kheb een nogal kleine (helemaal geen) ervaring met scripts en de ervaring die ik heb is dus nie best. ik ben al wel zo ver dat ik de server aan het draaien heb. en op mijn hostname heb draaien enzo aleen de mensen kunnen er nog niet op spelen... waarschijnlijk heeft et met de poort te maken (7777) of me fire wall en die scripts snap ik ook nie ik wil gewoon op verschillende plaatsen auto's spawnen maar dan moet je dat dus in cijfers weergeven maar htf moet dat nou want ik weet nie welke punt waar is... als iemand snap wat ik bedoel en me kan helpen reageer alsjeblieft (ik moet et voor me broertjes doen en ja die hebbe hellemaal geen verstand van de computer)

groetjes beunhaas (Corné m.)

herstel:

de server draait op dit moment wel... er kan verbinding meegemaakt woorden alen heb ikzelf geen idee waar ik em kan vinden en wat zijn naam presies is iemand enig idee waar ik dat weer kan terug vinden?

Bewerkt: door beunhaas
Geplaatst:

Ikzelf heb geen verstand van poorten openen enz. Omdat het bij mij nooit hoeft :klap:

Maar auto's spawnen kan door het programma "samp_debug" op te starten, dan druk je op Launch Debug. Dan start SA:MP op, en dan typ je /vsel dan verschijnt er een scherm met allerlei auto's. Je kunt de volgende auto kiezen door op Spatie te drukken. Wil je een auto in het spel hebben druk op Enter. Je auto staat nu in het spel en je kan erin rijden. Rijd naar je gewenste plaats waar je auto moet staan en typ /save <hier gewoon een naam>

Dan staat er in de map van San Andreas een bestandje (kladblok) dat heet: savedpositions. Daar staan de locaties van je auto. Die moet je dan in het script zetten.

P.S: Het bestand samp_debug staat in de map van San Andreas!

ik hoop voor je dat het lukt, heb je nog vragen, stel maar ;)

Geplaatst:
Ikzelf heb geen verstand van poorten openen enz. Omdat het bij mij nooit hoeft :klap:

Maar auto's spawnen kan door het programma "samp_debug" op te starten, dan druk je op Launch Debug. Dan start SA:MP op, en dan typ je /vsel dan verschijnt er een scherm met allerlei auto's. Je kunt de volgende auto kiezen door op Spatie te drukken. Wil je een auto in het spel hebben druk op Enter. Je auto staat nu in het spel en je kan erin rijden. Rijd naar je gewenste plaats waar je auto moet staan en typ /save <hier gewoon een naam>

Dan staat er in de map van San Andreas een bestandje (kladblok) dat heet: savedpositions. Daar staan de locaties van je auto. Die moet je dan in het script zetten.

P.S: Het bestand samp_debug staat in de map van San Andreas!

ik hoop voor je dat het lukt, heb je nog vragen, stel maar ;)

thanx dat moet lukken ik ga et moorgen gebruiken (ouders :bonk: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...