King Room Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) Op een andere Forum heeft iemand een signature gemaakt voor mij van Shakira, ik vind de signature erg mooi en goed gelukt. Maar wat vinden jullie? V1: V2: Edit: V1: V2: Graag comments, rate's and TIPS Bewerkt: 21 mei 2007 door King Room Reageren
King Room Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) Niemand? >>> Door RonaldVC: Bumpen pas na een dag of langer. Op dezelfde dag bumpen is niet toegestaan.<<< Exuseer mij Ronald. Bewerkt: 21 mei 2007 door King Room Reageren
.Djanick Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) ik ik ik ik ik ik wil oke, hier komtie ^^ rate: + punten: - stock of render mee gebruikt? de effecten achter shakira *aan de rechterkant voor ons* is mooi gedaan. - muur links is volgens mij op gebrusht, dat past mooi bij het lichteffect daar rechts van. - border goed geplaats - font zelf mooi, enige minpunten *zie - punten* - punten: - vind het lichteffect links van het gezicht een tikkie te fel - font opzich mooi maar jammer dat hij erachter nog een keer staat. cijfer: 8,6 <<-- V1 V2 krijgt van mij een 8,0 dit omdat ik de kleur er op niet mooi vind Bewerkt: 21 mei 2007 door .Djanick Reageren
King Room Geplaatst: 22 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Dankje wel voor rate maar zijn er nog meer? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.