Tony84 Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Hey allemaal ik had een vraag waar moet ik die gedownload de autos in plaatsen ( welke map ) Alvast bedankt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Hey allemaal ik had een vraag waar moet ik die gedownload de autos in plaatsen ( welke map ) Alvast bedankt Voertuigen installeren kan je op twee manieren; met SAMI dat staat voor 'San Andreas Mod Installer' of met de 'IMG Tool'. Persoonlijk raad ik je SAMI aan aangezien dit werkt als een automatische installer. De IMG Tool daarin tegen is een wereld van verschil. Het is vrijwel steeds toevoegen en het verwijderen van bestanden. Het is overigens wel zo dat je bij SAMI het meeste kans hebt op een fout. Om je allemaal te vergemakkelijken zijn er verscheidene tutorials te vinden waarin wordt uitgelegd hoe je met beide programma's een voertuig installeert. 1] Tutorial IMG Tool2] Tutorial IMG Tool3] Tutorial SAMIDownload IMG Tool!Download SAMIIk hoop dat het je lukt aan de hand van de bovenstaande tutorials. Maak wel even een kopie van je bestanden! Mocht het fout gaan dan heb je de originele bestanden altijd achter de hand. Let op: Zorg ervoor dat je V1 hebt, anders zal deze en overigens geen enkele andere mod worden. Download en installeer daarom voor de zekerheid deze patch. Reageren
dukeboy Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 met sami is het best vind ik. doodsimpel klik en klaar Reageren
Tony84 Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Ja opzich is het simpel als hij werkt hij heeft het maar 1 x gedaan bij mij daarna wilde ik nog een paar auto s toevoegen endaarna deed hij het niet meer dus ik ga maar ff die andere proberen Hey allemaal ik had een vraag waar moet ik die gedownload de autos in plaatsen ( welke map ) Alvast bedankt Voertuigen installeren kan je op twee manieren; met SAMI dat staat voor 'San Andreas Mod Installer' of met de 'IMG Tool'. Persoonlijk raad ik je SAMI aan aangezien dit werkt als een automatische installer. De IMG Tool daarin tegen is een wereld van verschil. Het is vrijwel steeds toevoegen en het verwijderen van bestanden. Het is overigens wel zo dat je bij SAMI het meeste kans hebt op een fout. Om je allemaal te vergemakkelijken zijn er verscheidene tutorials te vinden waarin wordt uitgelegd hoe je met beide programma's een voertuig installeert. 1] Tutorial IMG Tool2] Tutorial IMG Tool3] Tutorial SAMIDownload IMG Tool!Download SAMIIk hoop dat het je lukt aan de hand van de bovenstaande tutorials. Maak wel even een kopie van je bestanden! Mocht het fout gaan dan heb je de originele bestanden altijd achter de hand. Let op: Zorg ervoor dat je V1 hebt, anders zal deze en overigens geen enkele andere mod worden. Download en installeer daarom voor de zekerheid deze patch. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.