Jump to content

Second sight graphics probleem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb dit spel onlangs gekocht maar ik krijg dit spel niet echt in perfecte kwaliteit te spelen vanwege rare effecten

weet jij niet wat voor effecten?

zie de screenshots maar

th_secondsight2007-05-2110-55-54-57.png - th_secondsight2007-05-2110-54-15-84.png - th_secondsight2007-05-2110-53-47-35.png

wat ik al gedaan hebt

- DirectX 9.0C geupdaten naar laatste versie

- de videokaart geupdaten (Nvidia Geforce 6200)

maar in de read me stond dat de anti aliasing moet uitstaan, ik kan niet in de options van de spel aanpassen, kan wel maar ik heb vanalles uitgehaald niks werkt

wat gedaan in de options van dit spel:

- de beeldformaat (640x480 tot 1280x800 ofzo) met

- 4opties:

1) quality (low tot high)

2) 3andere dingen om de spel te bepalen heb ik aan en uit gezet (on of off) maar geen resultaat, dit rare affect van op de screens komen alsmaar terug echt :ch: aargh te roepen :ch:

weet er iemand iets aan te oplossen?

enne als dit topic op verkeerde plaats staat, verplaats hem want ik wist gewoon niet echt waar ik hem moest posten

Bewerkt: door SWYV
Geplaatst:

Het ligt inderdaad niet aan je videokaart, ikzelf heb dit spel namenlijk ook, en ik heb mijn videokaart geërft van mijn overgrootvader, dus kun je nagaan.

Zitten er misschien krassen op je Disc? Probeer deze eens goed schoon te maken. Vaak kan een spel de nodige details missen door krasjes of beschadidingen van de CD/DVD zelf.

Hopenlijk doet hij het zo wel,

Pennywise

Geplaatst:

er is totaal geen krasje op de cd tis pas nieuw dus geen 2de handse

ik dacht aan de patch voor dit spel maar ik vind die niet echt ook niet op de officiele site ervan

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...