Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat is een bivakmuts genaamd Balaclava. Deze krijg je automatisch aan tijdens de missie Home Invasion en tijdens de zjimissie Burglary. Er is geen officiele manier om deze muts te kopen of te krijgen. Je kunt hem wel door middel van modden krijgen. Dan vervang je CJ's standaard .dff voor die van de bivakmust. Voor zover ik weet is dat de manier om hem buiten die missies te bemachtigen.

head.dff/player_face.txd voor balaclava.dff/txd in de Player.img

Geplaatst: (bewerkt)
Dat is een bivakmuts genaamd Balaclava. Deze krijg je automatisch aan tijdens de missie Home Invasion en tijdens de zjimissie Burglary. Er is geen officiele manier om deze muts te kopen of te krijgen. Je kunt hem wel door middel van modden krijgen. Dan vervang je CJ's standaard .dff voor die van de bivakmust. Voor zover ik weet is dat de manier om hem buiten die missies te bemachtigen.

head.dff/player_face.txd voor balaclava.dff/txd in de Player.img

HerrieM, wat je zegt klopt niet helemaal, ik heb ooit eens gelezen dat het zonder modden wél mogelijk is. Ik heb het even opgezocht met de zoekfunctie en ik kwam op deze post uit. Let wel op dat diegene het zelf niet heeft gevonden maar het van GameSpot heeft. Probeer het eens uit en laat horen of het werkt!

VWO-er

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

Als ik het goed heb gezien, de kwaliteit van het filmpje is niet optimaal, dan draagt CJ in het filmpje een Skully. Deze is in het groen en zwart verkrijgbaar bij Sub-Urban, klik hier om het plaatje op wiki te bekijken, klik op het plaatje om 'm groter te zien. Daarnaast draagt CJ in het filmpje een groene doek voor z'n mond, te koop bij Binco onder Shades - Green Rag; klik hier voor de plaatjes op wiki. succes :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...