Pennywise The Clown Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Hallo allemaal, Ik ben me weer vollop aan het voorbereiden op de Radio2 Top 2000 van December. Ik heb hier een heel goed gevoel op nagelaten van het afgelopen jaar, en zou die 2000 nummers, of een deel daarvan nog zeker eens willen terughoren. Nou zijn er wel geruchten dat hij te downloaden is, attans in delen is te downloaden, maar waar?... Wie kan me helpen? Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Ik vind die top 2000 maar niks, het is ieder jaar hetzelfde, alleen maar oude nummers, ze gunnen nieuwe goede nummers niet eens de kans om erin te komen. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) Ik vind die top 2000 maar niks, het is ieder jaar hetzelfde, alleen maar oude nummers, ze gunnen nieuwe goede nummers niet eens de kans om erin te komen. Thnx Clowntje... Post dan gewoon niet Ik zal de vraag opnieuw stellen: Weet iemand waar de Top2000 Te downloaden is, al zijn het maar bepaalde stukjes ervan? Alvast bedankt... Bewerkt: 21 mei 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Oh, bedoelde je dat.. Ik dacht dat je gewoon om een mening vroeg.. Nou, hier kan je alles nog eens naluisteren. Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) via 'xxx' komt alles regelmatig langs. zoek bij google eens op 'xxxxx' kdenk dat je er snel achterkomt hoe het werkt. is in het begin wat lastig maar de handlijding doorlezen en je hebt alles zo binnen. >>> Door GTA-Sheep: Links en tips naar illegale programma's en toepassingen zijn niet toegestaan op het forum<<< sorry, dacht dat het op deze manier wel mocht, ik zal er aan denken. Bewerkt: 21 mei 2007 door jeroenvangeel13 Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) Zoiets zocht ik Clowntje , bedankt, met de lijst erbij kan ik nog even lekker een paar maanden van de Top2000 genieten voordat de nieuwe begint in December 2007. Jeroenvangeel13, tevens bedankt voor je reactie, maar de link van clowntje is meer wat ik zocht. Gr, Pennywise Bewerkt: 21 mei 2007 door Pennywise-The-Clown Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Is het downloaden van de Top 2000 niet illegaal? De laatste keer dat ik hier een link naar een torrentsite gaf werd het weggehaald en kreeg ik een warn. Ik vind die top 2000 maar niks, het is ieder jaar hetzelfde, alleen maar oude nummers, ze gunnen nieuwe goede nummers niet eens de kans om erin te komen. "Marco Borsato - Rood" staat in de top 20. Dat is wel even genoeg moderne muziek Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 De link die Clowntje_93 gaf komt uit bij de top2000 site van radio 2. Ik ga er zonder meer van uit de inhoud op hun site gechecked is op alle auteursrechtelijke beperkingen. De tip van Jeroenvangeel is inderdaad wat meer richting illegaliteit dus die heb ik wat veranderd. Overigens heb je nooit een warn gekregen voor het posten van een torrentsite hoor NilsHolgersson, maar als ik ergens wat over het hoofd heb gezien hoor ik het graag Edit @NilsHolgersson: een PM noem ik geen warn hoor. Warns zijn in mijn ogen de 20% etc stappen, een PM is gewoon een milder middel om te proberen de regels te handhaven... Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) Ik kreeg een PB waarin stond dat een bericht verwijderd was omdat links naar torrentsites niet toegestaan zijn.. dat is toch ook een warn. Edit; Ik zie het wel als warn (waarschuwing), want het is om de gebruiker erop te wijzen iets niet meer te doen. Bewerkt: 21 mei 2007 door NilsHolgersson Reageren
The GamerII Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Even weer ontopic, ik heb nog even gezocht. Ik dacht namelijk dat ik laatst nog een site zag met de top2000 van december '06. Ik zal zo even editen als ik het gevonden heb Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.