Jump to content

een vraagje van san andreas

Recommended Posts

Geplaatst:

oke een had een paar maanden geleden san andreas gekocht deed het niet ik mocht het niet voor een andere san andreas ruilen ik heb daar voor rise of nations gekocht oke maar goed ik wil nu een andere kopen bij een andere winkel is dat een goed idee

Geplaatst:
oke een had een paar maanden geleden san andreas gekocht deed het niet ik mocht het niet voor een andere san andreas ruilen ik heb daar voor rise of nations gekocht oke maar goed ik wil nu een andere kopen bij een andere winkel is dat een goed idee

wat wil je voor een ander kopen ik snap het niet maar wil je best helpen ,

als je bedoeld dat je weer San Andreas wilt kopen zou ik het je aanraden dat is een erg goed spel namelijk :D

maar anders snap ik het niet wat je bedoelt :?

Geplaatst:

Je bedoeld dat je in de winkel waar je SA toen gekocht hebt spellen niet mag ruilen voor geld maar voor een ander spel of een tegoedbon?

dat is bijna in elke winkel wel zo. Mijn eerste SA die ik had gekocht deed het niet goed, Maar daarna heb ik hem wel gewoon kunnen ruilen voor een andere versie van SA. Maar als je GTA San Andreas wilt kopen is het handig om even te vragen of je SA mag ruilen voor een ander exemplaar. Want als je eerste versie het niet doet kun je hem nog ruilen ;)

En laatst was SA bij de Bart Smit voor 20 euro! Ik weet niet of dat nu nog zo is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...