GTACLAN Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Wat vind jij de leukste gta's komen altijd eerst op een console En dan ook nog de nieuwste , heb je bijvoorbeeld net de PS2 voor san andreas gekocht komt tie nu weer voor de PS3 Wat vinden jullie ervan ? Reageren
CJ_ Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 tja balen, maar die producenten hebben nou eenmaal veel geld... Reageren
GTACLAN Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Ja sony en microsoft kopen hun altijd om Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) Het is wel duidelijk dat er voor de PC veel tijd erin word gestoken. Voor SA bijvoorbeeld. De kwaliteit had een groot verschil, in vergelijkenis met de PS2 versie Maar natuurlijk kunnen ze ook omgekocht worden Bewerkt: 21 mei 2007 door Steel Dogg Reageren
GTACLAN Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Ja maar we moeten we altijd veel langer wachten op PC versie En ik geloof dat ze veel meer verdienen met de PC versie , dan met de andere versie Maar ze verdienen ook veel omdat ze gwn worden omgekocht door sony en microsoft Reageren
Gta-killer Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Wat vind jij de leukste gta's komen altijd eerst op een consoleEn dan ook nog de nieuwste , heb je bijvoorbeeld net de PS2 voor san andreas gekocht komt tie nu weer voor de PS3 Wat vinden jullie ervan ? Dat ze eerst op console uit komen is omdat sony en microsoft hier veel voor betalen, het gaat uiteindelijk om geld. En over die ps2, de ps2 was toen san andreas uit kwam al 4 jaar uit dus dan kan je je wel voorstellen dat als GTA IV uitkomt het niet meer op de 7 jaar oude ps2 is. Bij computers is dit juist veel erger, op de pc waar ik GTA III op speelde, draait vice city niet op en de pc van vice city draaide san andreas niet op. Zo had ik bij elke gta een nieuwe pc nodig en ga ik nu dus een ps3 kopen want die moet de komende 3 GTA's wel aankunnen. Ja maar we moeten we altijd veel langer wachten op PC versieEn ik geloof dat ze veel meer verdienen met de PC versie , dan met de andere versie Maar ze verdienen ook veel omdat ze gwn worden omgekocht door sony en microsoft Als ze met pc versie meer zouden verdienen zouden ze het wel eerst pc uitbrengen, door eerst op de consoles kunnen ze er de maximale winst uit halen. >>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd, in het vervolg graag even de "Bewerk"-knop gebruiken... <<< Reageren
GTACLAN Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Wat vind jij de leukste gta's komen altijd eerst op een consoleEn dan ook nog de nieuwste , heb je bijvoorbeeld net de PS2 voor san andreas gekocht komt tie nu weer voor de PS3 Wat vinden jullie ervan ? Dat ze eerst op console uit komen is omdat sony en microsoft hier veel voor betalen, het gaat uiteindelijk om geld. En over die ps2, de ps2 was toen san andreas uit kwam al 4 jaar uit dus dan kan je je wel voorstellen dat als GTA IV uitkomt het niet meer op de 7 jaar oude ps2 is. Bij computers is dit juist veel erger, op de pc waar ik GTA III op speelde, draait vice city niet op en de pc van vice city draaide san andreas niet op. Zo had ik bij elke gta een nieuwe pc nodig en ga ik nu dus een ps3 kopen want die moet de komende 3 GTA's wel aankunnen. Of je koopt gwn een goede videokaart dan kan je ook weer alle komende 3 gta's runnen Trouwens ik moet denk ik ook weer een nieuwe videokaart nemen maar dat is veel goedkoper dan een PS3 Kopen Reageren
Gino99 Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) Het is wel jammer,maar je moet er gewoon mee leven.Ik ga misschien de Ps3 binnekort kopen.Maar dan wel voor kerst. Bewerkt: 21 mei 2007 door gino99 Reageren
Gta-killer Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Wat vind jij de leukste gta's komen altijd eerst op een consoleEn dan ook nog de nieuwste , heb je bijvoorbeeld net de PS2 voor san andreas gekocht komt tie nu weer voor de PS3 Wat vinden jullie ervan ? Dat ze eerst op console uit komen is omdat sony en microsoft hier veel voor betalen, het gaat uiteindelijk om geld. En over die ps2, de ps2 was toen san andreas uit kwam al 4 jaar uit dus dan kan je je wel voorstellen dat als GTA IV uitkomt het niet meer op de 7 jaar oude ps2 is. Bij computers is dit juist veel erger, op de pc waar ik GTA III op speelde, draait vice city niet op en de pc van vice city draaide san andreas niet op. Zo had ik bij elke gta een nieuwe pc nodig en ga ik nu dus een ps3 kopen want die moet de komende 3 GTA's wel aankunnen. Of je koopt gwn een goede videokaart dan kan je ook weer alle komende 3 gta's runnen Trouwens ik moet denk ik ook weer een nieuwe videokaart nemen maar dat is veel goedkoper dan een PS3 Kopen Ik denk niet dat jouw videokaart die je in 2002 nieuw hebt gekocht een spel als San Andreas (2005) nog aankan, en zo wel wil ik wel zien hoe hij draait. En je moet niet alleen naar videokaart kijken, want in 2002 had jij denk ik geen 256 mb werkgeheugen (minimum voor san andreas). Ook je processor enz. zal het niet meer aankunnen. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Ja jammer. Vroeger waren ze gewoon meteen PC-games. Ik vind GTA ook niet echt een console-spel. Reageren
K.O. Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Ik vind GTA ook niet echt een console-spel. Helemaal mee eens! GTA hoort gewoon thuis op de PC. rijden en schieten werkt gewoon veel fijner en natuurlijk op de pc en bovendien hoef je er dan geen totaal nieuwe console voor aan te schaffen Ik blijf maar gewoon geduldig wachten he... Reageren
TomHagen Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Ik vindt gta gewoon op de play station thuis horen. met die controler is gta echt wel fijn te besturen hoor, en onnatuurlijk is het ook zekr niet. En dat het eerst op de consoles uitkomt lijkt me erg logisch, maar ja... Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Ik vind GTA een echte Playstation game. Het hoort thuis op de Playstation en het is daar voor gemaakt. De rede dat het eerst op de consoles uitkomt is dat het volgensmij beter verkoopt. En consoles zijn ook exlusief gemaakt voor Games. Een pc is oorspronkelijk niet voor Games gemaakt. Op de PC is alles ook 'lichter' denk ik dan op een console. (Ohja, dat heeft volgensmij ook met de licentie te maken ofzo) Apple-Mac Reageren
Squidward Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) Ze willen gewoon niet dat hij om dezelfde tijd op de PC komt, want zo'n beetje ieder huishouden heeft een computer. Hij is altijd een tientje goedkoper als hij op de pc uitkomt en ze zijn bang dat daarom niemand nog een XBOX of PS3 wil kopen of betalen als ze hem gewoon goedkoper kunnen krijgen. Bewerkt: 21 mei 2007 door Squidward Reageren
K.O. Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (Ohja, dat heeft volgensmij ook met de licentie te maken ofzo) Dat lijkt me sterk, de xbox 360 en Windows zijn beiden van Microsoft. Ik denk gewoon dat het inderdaad is omdat dit beter verkoopt, maar toch vind ik het jammer. Wat betreft de mensen hierboven die vinden dat GTA een echte PSgame is: GTA is oorspronkelijk (I en II dus) voor de PC gemaakt (geloovik), dus zn roots zal liggen bij de PC. Bovendien vind ik persoonlijk dat de besturing op de PC toch echt veel handiger is met toetsenbord en muis, maar ik begrijp dat iemand anders daarover van mening kan verschillen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.