Jump to content

Altijd eerst op Consoles

Recommended Posts

Geplaatst:
Wat vind jij de leukste gta's komen altijd eerst op een console

En dan ook nog de nieuwste , heb je bijvoorbeeld net de PS2 voor san andreas gekocht

komt tie nu weer voor de PS3

Wat vinden jullie ervan ?

Dat ze eerst op console uit komen is omdat sony en microsoft hier veel voor betalen, het gaat uiteindelijk om geld.

En over die ps2, de ps2 was toen san andreas uit kwam al 4 jaar uit dus dan kan je je wel voorstellen dat als GTA IV uitkomt het niet meer op de 7 jaar oude ps2 is.

Bij computers is dit juist veel erger, op de pc waar ik GTA III op speelde, draait vice city niet op en de pc van vice city draaide san andreas niet op.

Zo had ik bij elke gta een nieuwe pc nodig en ga ik nu dus een ps3 kopen want die moet de komende 3 GTA's wel aankunnen.

Ja maar we moeten we altijd veel langer wachten op PC versie

En ik geloof dat ze veel meer verdienen met de PC versie , dan met de andere versie

Maar ze verdienen ook veel omdat ze gwn worden omgekocht door sony en microsoft

Als ze met pc versie meer zouden verdienen zouden ze het wel eerst pc uitbrengen, door eerst op de consoles kunnen ze er de maximale winst uit halen.

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd, in het vervolg graag even de "Bewerk"-knop gebruiken... ;)<<<

dan heb je wel een hele slechte pc. ik kan op mijn oude pc zelfs gta san andreas draaien.

en dat is:

amd athlon 1000 mhz

32 mb geforce 3 videokaart

512 mb geheugen

20 gb harde schijf

en ik kon soepel spelen op 1280*1024

vice city en 3 lukte zelfs op 1600*1200

• Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• GTACLAN

7

• Gta-killer

3

• K.O.

2

• CJ_

1

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

En dan ook nog de nieuwste , heb je bijvoorbeeld net de PS2 voor san andreas gekocht

Alsje kwaliteit wilt dan moetje met de tijd meegaan.

Geplaatst:

tja, het is eenmaal zo, en je zal je erbij neer moeten leggen, maar ik vind het helemaal niet erg, wel voor de pc gamers natuurlijk, maar ik speel toch elke GTA op de playstation, dus deze gaat op de ps3 gespeeld worden die ik over 4 weken ga halen, na de examens...

en op de pc heb je denk ik ook veel mensen die het spel downloaden....

Geplaatst:

Console bedrijven zoals Nintendo en Sony willen graag geld verdienen aan top-games.

Daarom willen ze al gelijk nadat een game is aangekondigt hem hebben voor hun console(s).

Bij de meeste games moet de PC hiervoor lijden, omdat de PC niet van een bedrijf is, maar verschillend.

Spijtig voor de PC-gamers, maar ze zullen ermee moeten leven..

Geplaatst:

och ja, het is wel spijtig dat het op PS3 uitkomt maar de 2 zal mss het spel niet aankunnen.

maar met een topgame al GTA IV wil Sony en Xbox hun nieuwe consoles promoten om zo wat meer geld aan de haak te kunnen slaan.

en voor betere grapichs (of zoiets) moet je natuurlijk een betere console hebben die die dingen kan leveren.

Geplaatst:

Dat ze eerst op console uit komen is omdat sony en microsoft hier veel voor betalen, het gaat uiteindelijk om geld.

En over die ps2, de ps2 was toen san andreas uit kwam al 4 jaar uit dus dan kan je je wel voorstellen dat als GTA IV uitkomt het niet meer op de 7 jaar oude ps2 is.

Bij computers is dit juist veel erger, op de pc waar ik GTA III op speelde, draait vice city niet op en de pc van vice city draaide san andreas niet op.

Zo had ik bij elke gta een nieuwe pc nodig en ga ik nu dus een ps3 kopen want die moet de komende 3 GTA's wel aankunnen.

Ja maar we moeten we altijd veel langer wachten op PC versie

En ik geloof dat ze veel meer verdienen met de PC versie , dan met de andere versie

Maar ze verdienen ook veel omdat ze gwn worden omgekocht door sony en microsoft

Als ze met pc versie meer zouden verdienen zouden ze het wel eerst pc uitbrengen, door eerst op de consoles kunnen ze er de maximale winst uit halen.

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd, in het vervolg graag even de "Bewerk"-knop gebruiken... ;)<<<

dan heb je wel een hele slechte pc. ik kan op mijn oude pc zelfs gta san andreas draaien.

en dat is:

amd athlon 1000 mhz

32 mb geforce 3 videokaart

512 mb geheugen

20 gb harde schijf

en ik kon soepel spelen op 1280*1024

vice city en 3 lukte zelfs op 1600*1200

De ps1 en ps2 gaan ruim 6 jaar mee en ze zeggen van de ps3 nog langer mee gaat.

Dat ik voor elke GTA een nieuwe pc nodig heb is wat overdreven maar na 3 jaar kan echt bijna geen spel meer op me pc, ik denk niet dat jij op jouw oude pc nog battlefield 2 kan draaien terwijl aan specs te zien nog geen 6 jaar voor release battlefield 2 gekocht is.

Geplaatst:

Ik vind het nogal logisch, het draait namelijk allemaal om geld.

Als een goede game eerst op de consoles word gelanceerd gaat bijna iedereen zo'n nieuwe console kopen om de game te spelen. Dat is meestal zo :D.

Geplaatst:

Als een goede game eerst op de consoles word gelanceerd gaat bijna iedereen zo'n nieuwe console kopen om de game te spelen. Dat is meestal zo :D.

Nou dan heb je het mis , bijna iedereen wacht op de PC versie en wil geen console kopen

Ga jij een console kopen ?

Geplaatst: (bewerkt)
Ja sony en microsoft kopen hun altijd om

Ze kopen niet om: ze geven geld zodat ze het eerst op de consoles doen (omkopen dus:p, maar als je het op jouw manier zget lijkt het alsof het illegaal is)

Nou dan heb je het mis , bijna iedereen wacht op de PC versie en wil geen console kopen

Niet bijna iedereen wacht op een PC... Op deze site, ja, maar dit is nu eenmaal computer, dus de meeste mensen hier spelen op een PC. Ik wacht bv niet op PC en heb een ps3 gekocht (natuurlijk niet enkel omwille van GTA 4, maar ook omwille van andere spelletjes)

Bewerkt: door michaelfivez
Geplaatst:
Ja sony en microsoft kopen hun altijd om

Ze kopen niet om: ze geven geld zodat ze het eerst op de consoles doen (omkopen dus:p, maar als je het op jouw manier zget lijkt het alsof het illegaal is)

Niet bijna iedereen wacht op een PC... Op deze site, ja, maar dit is nu eenmaal computer, dus de meeste mensen hier spelen op een PC. Ik wacht bv niet op PC en heb een ps3 gekocht (natuurlijk niet enkel omwille van GTA 4, maar ook omwille van andere spelletjes)

Ja maar het is ook weer zo ik heb dus totaal geen ervaring met een console

dus ik koop er geen 1

Tja het is gwn wachten :eten:

Geplaatst: (bewerkt)

GTA zijn roots ligt natuurlijk de PC. Maar ik vind dat het allebij wel kan. Ik heb zelf X360 en het interseerd me niet of die op alledrie uitkomt als ik hem maar kan spelen is het allang goed! Ik denk wel dat het meer een console spel is geworden omdat je ben ik bang een NASA-PC nodig hebt om hem te spelen. Fatoenslijk te spelen dan.

Ja maar het is ook weer zo ik heb dus totaal geen ervaring met een console

dus ik koop er geen 1

Had ik ook niet. Als je eenmaal gaat spelen weet je niet meer beter. Kwestie van wennen.

Bewerkt: door BeatboxGamer
Geplaatst:

Maar toch staat er bij de systeemeisen van sa op de pc dat een gamepad aanbevolen is, toetsenbord en muis zijn toch veel fijner?

Geplaatst:

Of je koopt gwn een goede videokaart dan kan je ook weer alle komende 3 gta's runnen ;)

Trouwens ik moet denk ik ook weer een nieuwe videokaart nemen maar dat is veel goedkoper dan een PS3 Kopen

Ik denk niet dat jouw videokaart die je in 2002 nieuw hebt gekocht een spel als San Andreas (2005) nog aankan, en zo wel wil ik wel zien hoe hij draait.

En je moet niet alleen naar videokaart kijken, want in 2002 had jij denk ik geen 256 mb werkgeheugen (minimum voor san andreas). Ook je processor enz. zal het niet meer aankunnen.

het klopt niet wat je zegt want mijn pc is 6 jaar oud en zonder upgrades speel ik san andreas met gemak...

toen was dit ook een hele dure pc.

Geplaatst:
Ik denk niet dat jouw videokaart die je in 2002 nieuw hebt gekocht een spel als San Andreas (2005) nog aankan, en zo wel wil ik wel zien hoe hij draait.

Mijn pc is ook alweer wat jaartjes oud, ongeveer 4/5 jaar en doet het ook nog steeds perfect.

Maar ik vind ook dat GTA een console spel is eigenlijk, en ik wil gewoon niet wachten voor de pc versie een half jaar later. Ik moet gewoon de nieuwe GTA's op de dag hebben dat ie uitkomt zeker omdat ik er zo lang heb op gewacht. Ik koop dan wel ook altijd weer de PC versie daarna voor de mods en er zijn dan meestal ook veel glitches en bugs uitgehaald. Meestal is dan PC versie wel weer beter daarna. Alleen denk ik dat ik nu een nieuwe computer moet kopen voor het spel of op zijn minst een nieuwe videokaart en geheugen moet kopen.

Geplaatst:

ik vind het jammer dat hij niet tegelijk op de pc uitkomt

hmm ik heb op mijn pc van 2001 gta3 gta vice city en san andreas gespeeld

dus dat is onzin dat de pc sneller verouderd

(heb nu wel een andere pc)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...