Jump to content

Heb jij een oorbel?

122 leden hebben gestemd

1. 1. heb jij een oorbel

• Ja
      23
    • Nee
      97
  2. 2. Zoja, wat voor 1?

• Ringetje
      9
    • Diamant
      14
    • Knopje
      1
    • Ik heb geen oorbel..
      96

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Heb jij een oorbel? En wat voor 1?

Ikzelf heb er nu nog geen 1, maar ga hem deze week of de week erna laten prikken.

En ik denk dat het een knopje word of een diamant

Bewerkt: door The GamerII
  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• RobertSA

5

• .Djanick

4

• The GamerII

2

• Groot-Duimpje

2

Geplaatst:

Nee ik draag geen oorbel. Alleen bij de tweede keuze, als je geen oorbel hebt, moet je toch een keuze maken. Dus dan moet je er nog een optie bij doen zoals "Ik heb geen oorbel."

Geplaatst:

Nee wil ik ook niet. Ik ben een vent. Oorbel (en vooral zo'n diamantje) vind ik een beetje tja...je snapt het wel ;)

heb een celtic oorbel in m`n linker oor *beneden* en had een knopje nog in m`n kraakbeen maar was tijdens stoeien gebroken *het knopje* en gaan ontsteken dus er maar uti gehaald vorige week

enige waar ik nu al 5 maanden voor zeur.. lippiercing

ben een jongen btw :bier:

Bewerkt: door .Djanick
Geplaatst:

Ja ik heb zelfs 2 oorbellen in bijde oren, ik wil nog bij 1 oor er 1 achterschieten en ik heb Diamanten erin.

Ziet er wel dope uit eigenlijk die diamanten!

Geplaatst:

Nee, oorbellen passen niet bij mij :puh: Overigens was ik een paar jaar geleden wel overtuigd die dingen te laten schieten, maar op het laatste moment gaf ik het idee op :Y

Geplaatst:

Ik heb er al 2jaar ofzo een en ik heb vorige week een 2de aan de linker kant er bij laten schieten.

Ik heb ringen want diamanten vind ik niks.

Geplaatst:

Nee, ik ben een jongen en ik kom niet van het woonwagenkamp. :schater:

Wel gewoon respect als je het wel hebt hoor, maar het is niks voor mij. :clown:

Geplaatst:

Ja ik heb er twee. Aan beide kanten. Als je hier links draagt wordt je voor HOMO uitgescholden. Als je in A'dam rechts draagt wordt je daar voor homo uitgescholden. Beide kanten kan dus geen kwaad. En ringetjes. Heel klein, maar ik heb ook diamanten en zelfs een Nike oorbel :clown:

Mvg, Apple-Mac

Ik heb er een rechts zitten maar dan zeggen ze bij mij op school homo en dan zie ik jongens met er eentje rechts in met een meisje flirten en dan denk ja wat is nou wat

maar ik heb een diamant en een ringetje om de week doe ik ze verwisselen

Bewerkt: door GTAVC
Geplaatst:

Momenteel niet. Maar ik zou er doodgraag een willen in men kraakbeen. Rechter- of linkeroor, maakt niet uit. Zo een klein ringetje....Duh, wat anders in je kraakbeen? :puh:

Een echte oorbel in je oorlel vind ik maar niks eigenlijk, maarja. Smaken verschillen...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...