Jump to content

Heb jij een oorbel?


The GamerII

  

122 leden hebben gestemd

  1. 1. heb jij een oorbel

    • Ja
      23
    • Nee
      97
  2. 2. Zoja, wat voor 1?

    • Ringetje
      9
    • Diamant
      14
    • Knopje
      1
    • Ik heb geen oorbel..
      96


Recommended Posts

Omg Omg Omg ik moet nog niet eens aan een oorbel denken!!!

NEE dus :puh:

Ik heb wel een gaatje in mijn linker oor. Maar ik heb er al zeker 2 jaar geen oorbel meer in. Ik droeg trouwens een ringetje. Een dopje vond ik al helemaal niks. :bonk:

Dan zal dat gaatje denk ik wel weer dichtzitten :puh:

Ik heb zelf geen oorbel en vindt het ook niet mooi bij jongens.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 82
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • RobertSA

    5

  • .Djanick

    4

  • The GamerII

    2

  • Groot-Duimpje

    2

Nope , ben een jongen en vind niet echt dat dat leuk is bij een jongen. Ik ken wel iemand en die had het en het stond hem nog niet eens zo slecht maar er zijn ook van die Wangsters met van die dikke glazen 'diamanten'. Dat vind ik echt lelijk :puh:

Wangster is een korte verwoording van Wannabe-gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik heb geen oorbel(len), ik ben namelijk een jongen. En jongens die wel oorbellen dragen zijn het niet waard jongen genoemd te worden.

*kuch* >>> Door NandroDavids: Zullen we scheldwoorden achterwege laten...?<<< *kuch*

niet kwetsend bedoeld

:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik heb geen oorbel(len), ik ben namelijk een jongen. En jongens die wel oorbellen dragen zijn het niet waard jongen genoemd te worden.

*kuch* >>> Door NandroDavids: Zullen we scheldwoorden achterwege laten...?<<< *kuch*

niet kwetsend bedoeld

:schater:

Wat maakt het nou uit dat jongens ook oorbellen hebben :duh:

Als je het maar mooi vind! Ik heb er zelf ook een had ik als gezegd...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb voortaan 2 gouden ringen, is wel vet als je met je kop schudt. :Y

BUMP:

Ik heb wel oorbellen, in het linker en in het rechteroor. Ik heb diamantjes (niet echt vaak in) en ringetjes, zilveren en gouden. Maar ik mag ze op school niet meer in, omdat dat 'asociaal' stond. Moet ik dit pikken of kan ik m'n school aanklagen, en wat vinden jullie ervan?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Oorbel?

Nee, niet voor mij. Tegenwoordig dragen alle jumpers oorbellen, zo van die knopjes, of diamanten. En ik een jumper? Ik dacht het niet. Ik moet niets van oorbellen hebben en oorbellen niets van mij :puh:.

Iedereen tevreden dus :)!

Link to comment
Delen op andere websites

Hierboven@: Wie zegt dat ALLE jumpers een oorbel hebben ik ken er genoeg die geen oorbel hebben en net of ALLE jumpers geen '' oorbellen '' mogen hebben , Tja het is maar een raadsel waarom je zo doet.

Overigens heb ik ook geen oorbel omdat ik daar niet zo van houd ( DIT is mijn mening ) , Ik vind het NIET dat dat niet stoer staat maar ik hou daar niet zo van dus ik stel jullie gerust '' Houd die oorbellen maar gezellig in!''

Link to comment
Delen op andere websites

nee ik draag er geen :N

wel ken ik iemand die dit wel heeft en hij is elf hij doet dit om stoer te doen :zz:

hij gedraagt zich ook matcho enzo dusja maar hij heeft een diamant ik niks en zou het nooit willen :bonk:

gr.

fiegel5 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...