--GTA--LOZER-- Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Hey allemaal, Ik heb GTA: vice city 100% uitgespeeld ik wou even naar the greesy chopper gaan maar hij kan niet open Kan hij open of bijft i de hele tijd dicht? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Hij gaat niet open, je ziet wel in de filpjes dat je erin ben maar je kan er voor de rest niet meer in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Je kan wel zoeken naar mods zodat je erin kan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Lijkt me sterk dat daar een Mod voor is :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Ik heb 'm Hij heet de 'hidden Interiors mod'. Moet je zelf even zoeken, want ik heb geen flauw idee meer waar 'ie vandaan komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Ik heb 'm Hij heet de 'hidden Interiors mod'. Moet je zelf even zoeken, want ik heb geen flauw idee meer waar 'ie vandaan komt. ok thnx B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Mag ik misschien even weten wat de greesy chopper is, of is dat hetzelfde als de ijsjesfabriek, ik heb er nog nooit van gehoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
--GTA--LOZER-- Geplaatst: 9 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Da's die gast met de motor'' of ook wel genoemd The Greesy Chopper. Best wel vette gast alleen zijn Cafe' kan niet open bij mij. Maar laat ook maar dank jullie wel voor jullie hulp :rolleyes: ---Deze topic kan gesloten worden--- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 9 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 december 2004 Da's die gast met de motor'' of ook wel genoemd The Greesy Chopper. Best wel vette gast alleen zijn Cafe' kan niet open bij mij. Maar laat ook maar dank jullie wel voor jullie hulp :rolleyes: ---Deze topic kan gesloten worden--- Ooh, bedoel je het café van de Hell's Angels? Ik kijk nooit naar naamboerdjes als ik ergens kom of langrijdt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Zou wel grappig zijn, alleen een beetje toevallig als je Mitch dan er ineens nooit meer ziet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Spijker- Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Zou wel grappig zijn, alleen een beetje toevallig als je Mitch dan er ineens nooit meer ziet. Hahahaha ja zometeen kan je hem lekker killen!!! Waarom is deze topic gesloten? --GTA--Lozer-- waarom sluit jij bijna al je topic's? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Zou wel grappig zijn, alleen een beetje toevallig als je Mitch dan er ineens nooit meer ziet. Hahahaha ja zometeen kan je hem lekker killen!!! Waarom is deze topic gesloten? --GTA--Lozer-- waarom sluit jij bijna al je topic's? :huh: GTA -- LOZER kan helemaal geen topics sluiten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Inderdaad, dat kunnen alleen de Moderators, hij wil denk ik als hij z'n vraag beantwoordt heeft of z'n doel bereikt heeft er geen gezeur meer over is. Dat als hij dan zegt dat een topic gesloten kan worden het niet gebeurd is hem misschien nog niet opgevallen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Ik sluit alleen topics zodra er teveel off-topic wordt gepraat (zoals nu dreigt te gebeuren ) of als een topic geen functie (meer) heeft. Misschien zijn er nog mensen die hierop willen reageren, ook al heeft --GTA--Lozer--antwoord op zijn vraag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2004 Ik sluit alleen topics zodra er teveel off-topic wordt gepraat (zoals nu dreigt te gebeuren ) of als een topic geen functie (meer) heeft.Misschien zijn er nog mensen die hierop willen reageren, ook al heeft --GTA--Lozer--antwoord op zijn vraag. Gooi maar slotje erop, volgens mij geen reacties meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.