koejte Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) hoi ik heb een vraagje. ik snap precies hoe je auto's in gta sa moet krijgen met img tool enzo. maar hoe moet dat met gebouwen. ik wil bijv burgerking en mcdonals in gta sa maar hoe? en hoe doe je het met bijvoorbeeld een snelheidsmeter? en wapens? Bewerkt: 21 mei 2007 door koejte Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Beste koetje, Dat werkt ongeveer hetzelfde als Auto's installeren. Auto's installeren is in tegendeel juist moeilijker dan wapens en gebouwen installeren. 1) Download het gebouw/wapen 2) Replace de DFF, TXD (en indien meegeleverd ook de COLL) van het wapen/model met de IMG tool 3) Rebuild het archief. Installeren van de snelheidsmeter kan met de San Andreas Camera Hack. Die kun je dus downloaden op De officiele site (klik voor de link) 1) Start de camera hack 2) Start San Andreas 3) Druk op Numlock '*' om de camera hack te activeren. Veel succes! Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 hoi ik heb een vraagje.ik snap precies hoe je auto's in gta sa moet krijgen met img tool enzo. maar hoe moet dat met gebouwen. ik wil bijv burgerking en mcdonals in gta sa maar hoe? en hoe doe je het met bijvoorbeeld een snelheidsmeter? en wapens? 1) Gebouwen Ik versta hieronder de gebouwen die een ander uiterlijk krijgen. Dat ander uiterlijk bestaat uit textures die met de IMG Tool moeten worden geïnstalleerd. Die zogenaamde textures hebben '.txd' extensies. Deze moeten, zoals ik al zei, in de GTA3.img toegevoegd worden met de IMG Tool. Je moet de reeds bestaande bestanden vervangen met die van de mod. 2) Snelheidsmeter Er zijn momenteel verschillende 'speed-o-meters' in omloop die elk hun eigen installatie hebben. Je mag wel even een link naar jou meter zetten, dan wil ik wel even kijken hoe je hem installeert. Persoonlijk raad ik iedereen deze meter aan. Hij is makkelijk in gebruik én makkelijk qua installatie. 3) Wapens Wapens bestaan uit 2 soorten bestanden meestal, een '.DFF' bestand en een '.TXD' bestand. Stel je voor, je download een mod die de AK47 vervangt. De bestanden die zich in de mod bevinden zijn dan 'AK47.dff' en 'AK47.txd'. Deze twee bestanden staan ook in de GTA3.img. Jij moet ervoor zorgen dat je de originele bestanden vervangt met die van je mod. Hoe je dat doet wordt hier uitgeleged. Als voorbeeld wordt een voertuig genomen, maar het installeren van wapens gaat op dezelfde manier. Let er wel op dat je de meest recente IMG Tool download. Reageren
koejte Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 matthijs ik heb precies de zelfde ik heb m geïnstalleert alleen als ik dan gta sa wil starten staat er: grand theft auto SA requires at least DirectX version 9.0 die zit er al bij als je gta installeert met de cd. dus heb ik m gedownload maar krijg weer de zelfde melding. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) matthijs ik heb precies de zelfde ik heb m geïnstalleert alleen als ik dan gta sa wil starten staat er:grand theft auto SA requires at least DirectX version 9.0 die zit er al bij als je gta installeert met de cd. dus heb ik m gedownload maar krijg weer de zelfde melding. Eerlijk gezegd ben ik bang dat het probleem ligt bij de mod die je net geïnstalleerd hebt. In eerste instantie heb ik even voor je gezocht op het forum. Conclusie die ik daaruit kan trekken is dat men mods had geïnstalleerd, en dat het hoogstwaarschijnlijk daar door komt. DirectX herinstalleren is geen optie, denk ik. De mods verwijderen en GTA opnieuw installeren, dat raad ik je momenteel aan om te doen. Bovendien is het denk ik ook de beste optie. Een oplossing heb ik nog niet gevonden via de zoekfunctie of Google, helaas... Zie hier overigens enkele zoekresultaten... Bewerkt: 21 mei 2007 door -Matthijs- Reageren
koejte Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 aple mac ik had de joune gedownload alleen hoe krijg ik hem aan Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 aple mac ik had de joune gedownload alleen hoe krijg ik hem aan Je download de nieuwste versie (1.2), start dan de trainer/hack. Dit kan waarschijnlijk via een '.exe' bestand of iets dergelijks. Start GTA: San Andreas dan op, en druk in-game op '*'. Via de Display Settings kun je allerlei dingen aanpassen aan de speed-o-meter. Overigens herhaal ik nu bijna hetzelfde als wat Apple-Mac net zei. Tevens staat dit ook alles in de readme. je hebt wel V1 nodig voor deze mod, zorg er dus voor dat je V1 hebt! Lees voor verdere toetsen/instellingen de readme door. Deze is als het goed is bij de mod inbegrepen, anders vindt je hem hier. Als je nog vragen hebt horen we ze wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.