Jump to content

hoe zet je dit goed?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een programma van mp3 control als het goed is kun je onder zien wat je aan het luisteren bent. maar ik weet niet hoe je het neer kan zetten dat anderen het kunnen downloaden.

post-67644-1179767361.jpg

Geplaatst: (bewerkt)

Met Rapidshare , of bijvoorbeeld Megaupload. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. :) Je kunt de mod ook uploaden als je een post aan het maken bent, onder de post zelf. Plaatje:

uploadenjr1.png

Bewerkt: door DenkaanHenk
Geplaatst:

Ja dat is goed. Zo kun je het vaker doen. Wel moet je opletten dat je bijlage niet vol komt te zitten. Verwijder af en toe wat bestandjes als je er teveel hebt. ;)

Geplaatst:

Misschien bedoel je hoe je downloads aan de Downloads database van gtagames.nl kunt toevoegen? Want dat kan pas als je SL bent.

Geplaatst:

Ja wrrm is dat eigenlijk dat je pas later kunt uploaden??

Tegen rotzooi ofzow? Dat niemand er een Virus opzet?

Geplaatst:

Waarschijnlijk om te voorkomen dat er allemaal rotzooi op wordt gezet. Misschien kun je proberen het te PB'en naar een superlid of moderator ofzo, en dat die het er voor je in zit. Geen idee of ze dit doen hoor...

Geplaatst:

Waarschijnlijk om te voorkomen dat er allemaal rotzooi op wordt gezet. Misschien kun je proberen het te PB'en naar een superlid of moderator ofzo, en dat die het er voor je in zit. Geen idee of ze dit doen hoor...

Dit doen ze wel, alleen komt het dan niet onder jouw naam...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...