gaastra Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 wie heefd de code voor alle landen vrij voor op de ps2 gta san andreas wil je me die dan please geven ik kan hem goed gebruiken en weet iemand ook de code voor het stunt vliegtuig Reageren
Wijst Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) Die code is er geloof ik niet je kan wel een cheat gebruiken dat je geen politie meer achter je aan krijgt voor de playstation 2 is dat : rondje,pijltje rechts,rondje,pijltje rechts,pijltje links,vierkant,driehoekje,pijltje omhoog. voor meer infomatie Klik hier. De code van een stuntvliegtuig is : rondje,pijltje omhoog,L1,L2,pijltje omlaag,R1,L1,L1,pijltje links,pijltje links,kruisje,driehoekje. Bewerkt: 21 mei 2007 door wijst Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) De code van het Stuntvliegtuig is. Rondje , Pijltje naar boven , L1 , L2 , Pijltje naar beneden , R1 , L1 , L1 , Pijltje naar links , Pijltje naar links , Kruisje , en ten slot het drie hoekje. 10 seconden te laat. Bewerkt: 21 mei 2007 door DenkaanHenk Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) de code van alle landen vrij is er niet dan zal je de missies niet gaan uitspelen want je kan toch overal al heen... mm Bewerkt: 21 mei 2007 door dikke moordenaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.