Jump to content

Ik zoek de titel van een game!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zoek dus de titel van een game. Ik kan slechts omschrijvingen geven van hoe het spel eruit zag en hoe het werkte.

Dus hier:

Het was in top down view, en ook erg pixel achtig. Dus het was een erg oud spel. (denk aan kwaliteit pac-man van de graphics) Je speelde met verschillende millitaire eenheiden zoals een jeep, tank, helicopter enz.

Als je het in 2 playermode deed (want dat kon), dan moest de een de ander z'n vlag stelen in de ander z'n basis, en terug naar zijn eigen brengen. De ander moest dit voorkomen door de ander te vernietigen, en had de zelfde taak.

Je won het spel dus door de tegenstander z'n vlag te stelen, of door al de tegenstander z'n voertuigen te vernitigen.

Verder kan ik er niet veel over vertellen. Toch zou ik erg graag de titel ervan willen weten, om oude herrineringen op te halen. (ik speelde dit spel vroeger altijd bij een kennis, en vond het toen al een leuk spel)

Dus ken jij de naam van dit spel? Zo ja, vertel het me alsjeblieft!

Geplaatst: (bewerkt)
Age of empires?

Nee. Dat was het zeker niet. Het spel was véél ouder. Je bestuurde ook maar 1 unit. Je kon ook niet bouwen oid. Slechts aanvallen en de tegenstander vernietigen. Het speelde zich overigens ook af in "moderne" tijd. Jeeps weet je wel. Geen paarden.

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst: (bewerkt)
Op welke console speelde je het? Dan is het weer wat makkelijker om te raden ..

Console? Computer!

is het wel een gta spel? want mischien is het dan een gta1 , gta2 of gta london

Nee, het was geen GTA (dit is tenslotte ook het algemene games forum...

@NilsHolgersson:

Nee. Helaas ook niet. Maar die soort graphics waren het wel ongeveer! Maar, zoals ik al zei, het speeld zich af in pre-moderne tijd (~'90), en niet in de toekomst. Dus, geen paarden, of robots, maar daar tussen.

Bewerkt: door Nickonly
Geplaatst:

Volgens mij bedoel je Tank wars? Ik heb echt geen idee, gast... Maar misschien is het die game wat Nilsholgesson zei, hij had daar ook een plaatje van gepost en komt tamelijk overeen met jouw omschrijvingen. In ieder geval, veel succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...