ICE-Spirit Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Hallo,Hoe zeg je iets in sa mp? Druk gewoon op de "t" op je toetsenbord, en typ iets, dan enter om het te verzenden. ICE ICE BABY,eeuhhhh...[/font] SPIRIT
GTACLAN Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Hallo,Hoe zeg je iets in sa mp? Druk gewoon op de "t" op je toetsenbord, en typ iets, dan enter om het te verzenden. ICE ICE BABY,eeuhhhh...[/font] SPIRIT Haha , wist het eerst ook nog niet En oja met g kan je als passagier zijn bij iemand
GekkieJ01 Geplaatst: 21 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Dankjewel voor de snelle reactie's maar ik heb heel weinig leven en ik heb geen wapen ..en de cheats doen het niet in samp hoe krijg je snel en makkelijk wapens en leven? alvast dankjewel!
-Matthijs- Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Dankjewel voor de snelle reactie's maar ik heb heel weinig leven en ik heb geen wapen ..en de cheats doen het niet in samp hoe krijg je snel en makkelijk wapens en leven? alvast dankjewel! Die cheats die zullen het ook niet doen, onthoudt namelijk dat het een multiplayer game is. Stel je voor dat iedereen ging cheaten, dat zou natuurlijk één groot niet geordend zooitje worden. Snel wapens en armors krijgen hangt af van de server. In de ene server liggen wapens voor het oppakken, in de andere moet je geld verdienen en daarmee wapens kopen. Hetzelfde geldt voor voertuigen, in de ene server zijn er meer te vinden dan in de andere.
GekkieJ01 Geplaatst: 22 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 (bewerkt) Ik snap et en ik speel nu op mr greens server ik heb typhoon en koen en nog onbekende mensen komen er soms nog bekende zoals matthijs of spoeky? ---------------------------------------------- Edit: 1.ik kan wel typen maar het komt niet in beeld ik druk op t tiep bijvoorbeeld ik wil een lift en druk op enter en dan zie ik niks in beeld? 2.Ik heb nog een vraag hoe houd je je geld +wapens+leven want ik wil afsluiten maar ik kan eht niet saven? Bewerkt: 22 mei 2007 door gekkieJ01
ikt Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 (bewerkt) De server van de groene meneer? Ga naar *********** om meer te vragen. De server onthoudt automatisch al je dingen. En als je wilt chatten druk je op T, type je je bericht in en druk op enter. je bericht zou bij het chatvenster moeten worden toegevoegd. Bewerkt: 24 mei 2007 door PatrickW
BaasB Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 (bewerkt) Ik snap et en ik speel nu op mr greens server ik heb typhoon en koen en nog onbekende mensen komen er soms nog bekende zoals matthijs of spoeky?---------------------------------------------- Edit: 1.ik kan wel typen maar het komt niet in beeld ik druk op t tiep bijvoorbeeld ik wil een lift en druk op enter en dan zie ik niks in beeld? 2.Ik heb nog een vraag hoe houd je je geld +wapens+leven want ik wil afsluiten maar ik kan eht niet saven? Even het antwoord op je eerste vraag: Druk op F7, dan zou je als het goed is de chat log moeten zien. Antwoord op je tweede vraag: Je moet sowieso eerst wel een account hebben om wapens en dergelijken te kunnen saven. Hiervoor moet je je registreren. Registreren doe je simpel, gewoon door, als je aan het typen bent, deze code in te voeren: /register [wachtwoord] [e-mailadres] Even een kleine toelichting: Bij [wachtwoord] moet je een gewenst wachtwoord invullen, bijvoorbeeld: kippensoep. Bij [e-mailadres] moet je een gewenst e-mailadres invullen. Let op: Dit hoeft geen bestaand e-mailadres te zijn, je kunt ook gewoon even een e-mailadres verzinnen. Dit is een voorbeeld van wat je in zou kunnen vullen: Dit is maar een voorbeeld. Het e-mailadres bestaat trouwens niet echt, ik heb hem net zelf verzonnen. Veel succes ermee. En zoals ikt hierboven ook al zegt, voor overige vragen kun je beter terecht op mr-green. Bewerkt: 22 mei 2007 door BaasB
GekkieJ01 Geplaatst: 24 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Even voor de duidelijkheid ik zit nu bij mr greens gang en ik voel me daar wel een beetje thuis (ik ben shauffeur van de gang we gaan dan altijd op grijze schieten!
P.ZAAL Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 ik snaap er helemaal nix meer van bij somige een register en als je naar de syt gaat krijg je 1of andere vaage syt ik wordt er geen stap weizer van HELP!!!!!
Donwell Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Bij sommige servers zit inderdaad een 'register' functie, en dus ook een '/login' functie. Als je wilt, kun je je registreren op de server zodat je scores, geld, etc. wordt opgeslagen. Dus stel: Je verlaat de server als je hebt geregistreerd en ingelogd, en je hebt 10.000 verdient. De volgende keer log je weer in, en je hebt 10.000. Maar niet op elke server is dit ingesteld. De sites hoef je niet per sé heen te gaan, als deze er is. In SA-MP zelf kun je niet worden 'verwezen' naar een site, dus dat moet je vrijwillig hebben gedaan.
Azer Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Nutteloze bump. Wees de volgende keer even wat duidelijker en lees je post na voordat je op "reactie toevoegen" drukt. *locked*
Recommended Posts