Jump to content

Bombs Away

Misterpd16

Recommended Posts

Dag lui,

Ik speel GTA VICE CITY, maar ik ben nu bij een missie die bombs away heet.

Ik heb het geprobeerd en geprobeerd, maar het lukt me niet

Kan iemand mij een savegame sturen waarin hij is gehaald.

Zou je dan er wat uitleg bij willen geven hoe ik het moet gebruiken enzo.

Alvast THANKS!![/b]

Misterpd16

Delen op andere websites

Je kan een savegame van iemand anders downloaden hier. Maar je kan ook je eigen savegame door iemand ander laten spelen (alleen die missie die jij wilt) dat kan hier verder kan je hier de beschrijving/hulp van de site wikigta vinden. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust :tu:

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Delen op andere websites

Dag lui,

Ik speel GTA VICE CITY, maar ik ben nu bij een missie die bombs away heet.

Ik heb het geprobeerd en geprobeerd, maar het lukt me niet

Kan iemand mij een savegame sturen waarin hij is gehaald.

Zou je dan er wat uitleg bij willen geven hoe ik het moet gebruiken enzo.

Alvast THANKS!![/b]

Misterpd16

Hier kan je een savegame downloaden waarin de missie 'Bombs Away' is gehaald. En hier kan je je savegame plaatsen zodat iemand de missie voor je kan doen. Daarna kun je gewoon weer verder met je eigen savegame.

De missie zelf is niet zo moeilijk als je de juiste toetsen weet. Met de Numlock toetsen bestuur je namelijk het vliegtuig. Met de toets 'W' ga je gewoon vooruit, je geeft dus gewoon gas. Met nummer '6' ga je omhoog, let op dat je deze toets wel inhoud als je gas geeft. Met nummer '9' daal je weer, dit heb je vooral nodig bij je 1e target. Tot slot stuur je met 'A' naar links, en met 'D' naar rechts.

Als je de toetsen onder controle hebt, dan moet je alleen nog leren vliegen. Kan je niet goed vliegen, dan raad ik je aan de missie gewoon een paar keer te doen zonder je op het eigenlijke doel te richten. Vlieg bijvoorbeeld een paar rondjes, maak een duikvlucht en leer zo de kneepjes van het vliegen. Echte tips heb ik niet verder, het is vooral oefenen, oefenen en nog eens oefenen!

Delen op andere websites

Super bedankt allebij, ik heb de missie al gehaald, maar nu kom ik niet verder met de volgende missie. Dat is Vodoo Hiatiaan ofzo. Ik moet zo'n voodoe auto halen en bommen plaatsen maar ik kan niet weg.

Ik snap er de ballen niet meer van.

Kan één van jullie mij helpen?????

>>> Door NandroDavids: Capslock mag je uitlaten...en vloeken mag je ook achterwege laten. Je bent van harte welkom op het Forum, maar lees de regels voor de aardigheid nog eens door :)<<<

greetz, misterpd16 :slotje:

Delen op andere websites

SUPER BEDANKT ALLEBIJ, IK HEB DE MISSIE AL GEHAALD, MAAR NU KOM IK VERDOMME NIET VERDER MET DE VOLGENDE MISSIE, DAT IS VODOO HIATIAAN OFZO. IK MOET ZO'N VOODOE AUTO HALEN EN BOMMEN PLAATSEN MAAR IK KAN NIET WEG.

iK SNAP ER de BALLEN niet meer VAN.

kAn EEn VAN jULLIE mIJ hELpen??????

Dat is dan vast en zeker de missie 'Trojan Voodoo'. Ik neem aan dat het eerste gedeelte van de missie wel lukt, dus ik zal proberen je tips te geven wanneer je de bommen moet plaatsen. Eerste tip die ik je geef is dat je iedereen nieer moet schieten. Doe je dit niet, dan moet je je ook nog bekommeren over de mensen die je nog neer moet schieten. Als je de bom dan al geplaatst hebt kost dat alleen maar tijd, niet doen dus. Pas als iedereen dood is plaats je de bommen. Deze kun je het beste op volgorde doen. Volgens mij zit er op een bovenverdieping een marker, daar kun je het beste beginnen. Vervolgens zit er daar één vlakbij en de laatste zit bij de uitgang. Als je het op deze volgorde doet bespaar je tijd. Als je éénmaal alles geplaatst hebt moet je weg zien te komen.

Richt je nu dus niet meer op de mensen die er nog staan, maar ren direct weg. Vanaf het gebouw moet je richting de ingang rennen. Zodra je het eerste gebouw voorbij bent, moet je rechtsaf slaan. Je zal dan een trap tegenkomen. Via de trap klim je dan het dak op. Blijf dus niet hangen op het terrein waar de fabriek staat!

Delen op andere websites

SUPER BEDANKT ALLEBIJ, IK HEB DE MISSIE AL GEHAALD, MAAR NU KOM IK VERDOMME NIET VERDER MET DE VOLGENDE MISSIE, DAT IS VODOO HIATIAAN OFZO. IK MOET ZO'N VOODOE AUTO HALEN EN BOMMEN PLAATSEN MAAR IK KAN NIET WEG.

iK SNAP ER de BALLEN niet meer VAN.

kAn EEn VAN jULLIE mIJ hELpen??????

Dat is dan vast en zeker de missie 'Trojan Voodoo'. Ik neem aan dat het eerste gedeelte van de missie wel lukt, dus ik zal proberen je tips te geven wanneer je de bommen moet plaatsen. Eerste tip die ik je geef is dat je iedereen nieer moet schieten. Doe je dit niet, dan moet je je ook nog bekommeren over de mensen die je nog neer moet schieten. Als je de bom dan al geplaatst hebt kost dat alleen maar tijd, niet doen dus. Pas als iedereen dood is plaats je de bommen. Deze kun je het beste op volgorde doen. Volgens mij zit er op een bovenverdieping een marker, daar kun je het beste beginnen. Vervolgens zit er daar één vlakbij en de laatste zit bij de uitgang. Als je het op deze volgorde doet bespaar je tijd. Als je éénmaal alles geplaatst hebt moet je weg zien te komen.

Richt je nu dus niet meer op de mensen die er nog staan, maar ren direct weg. Vanaf het gebouw moet je richting de ingang rennen. Zodra je het eerste gebouw voorbij bent, moet je rechtsaf slaan. Je zal dan een trap tegenkomen. Via de trap klim je dan het dak op. Blijf dus niet hangen op het terrein waar de fabriek staat!

Oke, ik kon die trap eerst niet vinden, ik maar proberen met mijn auto door die poort te komen.

Maarja die bleef dicht, en de bom bleef maar tikken.

Ik ga nu via de trap proberen.

SUPER bedankt ( alweer )

:tu:

Misterpd16

Delen op andere websites

idd er is een oplossing, via die trap want er is geen 1andere oplossing om uit die gebied te ontsnappen dan die trap zelfs de poort inbeuken helpt niet

ik had zoiets al zelf gevonden

maar dat bommen plaatsen deed ik juist omgekeerd eerst bij de ingang en dan onder de trap en daarna naar boven en daarna van de trap afrennen en dan snel naar uitgang rennen zonder iets anders te doen dan rennen en dan wilde ik weggaan en ik merkte dat ik niet door de poort konde dus keek ik naar andere kanten en aan de rechterkant zag ik een trap "AH de trap dus ontsnapping mogelijk" en ja juist :)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...