PatrickW Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Vindt je links op buitenlandse sites naar onze wikigta.org, dan kun je ze hier melden. De eerst echt belangrijke referentie, zal ik zelf mee aftrappen.. Jordan van Planet Grand Theft Auto zegt in z'n frontpage bericht: ""This will be an invaluable resource to the community, and I'm glad to see things like this happening in the community." Reageren
Blue Yoshi 97 Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) Bedoel ye gewoon links naar pagina's op WikiGTA? Of met commentaar erbij? Of alleen van da hoofdpagina? Ik zal dan zo wat sites posten... EDIT: Hier zitten een aantal Amerikaanse Gamespotters jullie site te bewonderen.. Hier zie ye in da eerste post dat er plaatjes werden gebruikt van WikiGTA Nog iets op een of andere Engelse site... Nog een post hier maar ik weet niet of het dazelfde topic is als ergens hierboven. Hier zie ye nog een link van een WikiGTA-pagina in een post.. Hier staat ergens op die pagina als het goed is nog een link (en er wordt over Hot Coffee gesproken q;þ) Hier kun ye iets van WikiGTA downloaden, maar ik weet niet wat en ik weet niet zeker of dit buitenlands is? Op deze pagina hier mag WikiGTA natuurlijk ook niet ontbreken.. En (Yep, dit is echt da laatste hoor) in deze guide staat 1 (of meer) plaatje(s) van WikiGTA. Dit was alles wat ik kon vinden (binnen 20 minuten, een hoop geëdit q;þ) Bewerkt: 21 mei 2007 door Blue Yoshi 97 Reageren
Joriz Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 Gelieve niet elk forum posten waar we een keer voorbij komen. Dit topic is meer bedoelt voor de grotere websites waar onze naam echt in een nieuwsbericht staat. Reageren
Lantyz Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 De Zweedse site GTA Nytt heeft ons ook ontdekt, en zegt in dit nieuwsbericht het volgende over ons: Den holländska hemsidan GTAgames.nl har sedan ett par år sedan utvecklat en wikipedia i GTA-form. Sidan tillhandhåller endast information om GTA-spelen och inget annat. Men inte föräns nu finns den på engelska.Hemsidan har än så länge inte all information och fakta om GTA-spelen men det kommer i sinom tid. Precis som wikikonceptet står för så borde det alltså vara fritt fram att ändra och redigera artiklar efter eget bevåg, men det är inte möjligt på WikiGTA. Man hävdar att kvaliteten på så sätt blir bättre i artiklarna om bara utvalda har möjlighet att ändra. Besök sidan http://en.wikigta.org/wiki/Main_Page Ik heb een poging gedaan om het te vertalen met behulp van een online vertaler (en een heleboel creativiteit) , en het komt ongeveer hierop neer: De Nederlandse website GTAGames heeft een paar jaar geleden een Wikipedia in GTA-vorm opgezet. De site bevat alleen informatie over de GTA serie, en niet over andere computerspellen. Sinds kort is de site ook in het Engels beschikbaar. Deze site bevat nog niet alle informatie en feiten over GTA, maar naar verloop van tijd zal hier verandering in komen. Bij gebruikelijke wikisites kun je informatie in artikelen veranderen en toevoegen, maar dit is niet mogelijk op WikiGTA. Zo kan de site de kwaliteit van de artikelen garanderen, aangezien alleen een besloten groep aan de site kan werken.Bezoek http://en.wikigta.org/wiki/Main_Page De reacties op het bericht zijn moeilijker te ontcijferen. Ze noemen het in ieder geval een 'goede vondst', en hebben het verderop volgens de vertaler over 'oude nieuwskoeien'. Thanks, GTA Nytt! Reageren
PatrickW Geplaatst: 22 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 En ook in polen zijn we inmiddels wereldnieuws, getuige dit nieuws bericht op gtacartel.pl WikiGTA to encyklopedia on-line o tematyce naszej ulubionej serii gier, działająca na silniku Wikipedii, jednak z ciekawym layoutem w odcieniu pomarańczowym. Została ona założona w Październiku 2005r. przez ekipę holenderskiej strony GTAGames.nl. Encyklopedia odnosiła sukcesy jako wersja w języku holenderskim, jednak ludzie nie potrafiący posługiwać się nim nie mieli czego tam szukać.Z dniem dzisiejszym została uruchomiona angielska wersja strony, która zawiera już trochę ponad 1000 tekstów. Na łamach można znaleźć wszystko, czego fan gry potrzebuje. Opisy postaci, lokacji, Easter Eggów, a nawet solucje do poszczególnych części. Wszystkich gorąco zachęcam do rozwijania serwisu i pisania ciekawych artykułów. Może ktoś kiedyś przerobi ją na nasz rodzimy język... Onze huis-vertaler lantyz ( ), heeft met hieruit de volgende Nederlandse vertaling weten te destilleren: Een encyclopedie over onze favoriete game-serie is online, draaiend op dezelfde software als Wikipedia alhoewel het een eigen oranje lay-out heeft. De site is opgezet in oktober 2005 door de Nederlandse crew van GTAGames.nl. De Nederlandse versie van de encyclopedie vorderde snel, maar bezoekers die die taal niet machtig waren konden de site niet doorzoeken.De Engelse versie is nu gelanceerd, welke reeds meer dan 1000 artikelen bevat. Alles wat een fan nodig heeft kun je er vinden. Missiebeschrijvingen, vindplaatsen, easter eggs, zelfs voor individuele steden. Ik moedig alle medewerkers aan meer artikelen te schrijven. Misschien dat iemand zelfs ooit een versie in onze taal kan beginnen. : -) Enkele reacties die vertaald konden worden: 1. Er zijn een heleboel screens ; -)3. Ik kwam er toevallig vandaag langs. Maar ik wist niet dat de site vandaag gelanceerd was. Reageren
Lantyz Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Ook GTA-SA.com vermeldt de komst van de artikel, met dit artikel (van PlanetGTA). This is just great. I often wonder about things and people in GTA.Hope they have a good story sum up too. Reageren
Preddy Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 GTA Cheat Code and mod City -verder onbekend bij mij wat het is- hebben melding gemaakt van het nieuwbericht op PlanetGTA. Hetzelfde heeft PlayTM ook gedaan. Reacties zijn er nog niet. Reageren
Joriz Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 GTACity ( http://www.gtac.pl/ ) melde het volgende in het Pools: A teraz przechodząc do drugiej części 'niusa', chciałbym wam zakomunikować że angielska wersja WikiGTA ujrzała światło dzienne. Więcej informacji możecie znaleźć na stronie. Mijn Pools is niet zo goed. Via een vertaal website kon ik er nog ongeveer dit van maken: Als tweede kunnen we melden dat de Engelse versie van WikiGTA het daglicht heeft gezien. Klik??!? voor meer informatie EDIT: Ook de Poolste website Grand Theft Auto zone ( http://www.gta-zone.pl/news.php ) had het volgende te melden: Następnie wspomnę o raczej znanej wam stronie (oczywiście o serii GTA) WikiGTA, strona dobra, dużo artykułów posiada i ogółem należy do lepszych. Jak wiemy była ona w wersji językowej holenderskim, lecz już od niedawna ukazała się nam angielska wersja strony zawierający już ponad 1000 tekstów. Oto link do angielskiej wersji stronki: .:KLIK:. Natuurlijk wil ik nog even wijzen op WikiGTA dat veel weet over de volgende GTA namelijk WikiGTA. Het heeft een heleboel artikelen die beter zijn dan gemiddeld. Zoals we al de Nederlandse versie kende is er sinds kort een Engelse versie die nu al meer dan 1000 pagina's heeft. .:Klik:. hier voor de Engelse versie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.