Jump to content

waar te koop GTA IV Special edition


GrandTheftAuto 4

Recommended Posts

Weet iemand meschien waar je de GTA IV Special edition alvast kunt resevren

Ik snap niet wat je bedoelt met de Special edition maar hier is de "gewone versie" van Bartsmit:

>>>Klik<<<< (Voor de xbox 360)

>>>Klik<<< (Voor de PS3)

Edit:

Net gelezen ^^

Bewerkt: door Youp
Link to comment
Delen op andere websites

ik zat ook al te kijken, maar ik heb hem nog nergens kunnen vinden, ik denk dat dat komt omdat hij vanacht pas aangekondigt is en de gameshops nu nog niet open zijn, en kunnen zij de special edition nog niet online zetten voor reservering.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat verschil is er zeker. Lantyz opende gisteren namenlijk dit topic, waar verder wordt ingegaan op de Special Edition van GTAIV.

Helaas wordt er niet bij verteld 'waar' je het spel kunt reserveren, de link die Lantyz erbij heeft gezet heeft eveneens geen informatie over het bestellen/reserveren van GTAIV. Ik denk dat het spel nog niet besteld kan worden in Nederland/Europa, maar alleen in Amerika. Je zou het eventueel nog eens aan Lantyz kunnen vragen, maar ik denk dat hij een link voor reserveren niet voor niets in zijn post heeft weggelaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat verschil is er zeker. Lantyz opende gisteren namenlijk dit topic, waar verder wordt ingegaan op de Special Edition van GTAIV.

Helaas wordt er niet bij verteld 'waar' je het spel kunt reserveren, de link die Lantyz erbij heeft gezet heeft eveneens geen informatie over het bestellen/reserveren van GTAIV. Ik denk dat het spel nog niet besteld kan worden in Nederland/Europa, maar alleen in Amerika. Je zou het eventueel nog eens aan Lantyz kunnen vragen, maar ik denk dat hij een link voor reserveren niet voor niets in zijn post heeft weggelaten.

oow oke dank je :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

de prijs van de special edition, hoeveel deze versie in europa gaat kosten, is nu bekend gemaakt, de prijs bedraagd 89 euro's. veel geld, maar ik denk dat ik deze versie wel ga halen, jullie ook?

bron: klik

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen Playstation 3 of X-box 360, alleen een pc. Ik kan hem dus niet kopen. Als hij wel op de pc zou uitkomen denk ik ook niet, het gaat tenslotte om het spel en een rockstarsleutelhanger vind ik niet zo heel boeiend. Zo'n boekje wat je bij GTA altijd krijgt, is op zich wel grappig, maar meer hoeft van mij niet.

Trouwens hier is al een topic over namelijk dit, een moderator moet maar beslissen wat met dit topic gebeurt 0_0 .

Bovendien is het $ 89 en niet euro :*D .

Bewerkt: door Jow Tommy Verceti
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...