GrandTheftAuto 4 Geplaatst: 21 mei 2007 Rapport Geplaatst: 21 mei 2007 (bewerkt) Weet iemand meschien waar je de GTA IV Special edition alvast kunt resevren Bewerkt: 21 mei 2007 door GrandTheftAuto 4 Reageren
Youp Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 (bewerkt) Weet iemand meschien waar je de GTA IV Special edition alvast kunt resevren Ik snap niet wat je bedoelt met de Special edition maar hier is de "gewone versie" van Bartsmit: >>>Klik<<<< (Voor de xbox 360) >>>Klik<<< (Voor de PS3) Edit: Net gelezen ^^ Bewerkt: 22 mei 2007 door Youp Reageren
Black Force Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 ik zat ook al te kijken, maar ik heb hem nog nergens kunnen vinden, ik denk dat dat komt omdat hij vanacht pas aangekondigt is en de gameshops nu nog niet open zijn, en kunnen zij de special edition nog niet online zetten voor reservering. Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 zouden wij hier in nederland ook gta 4 special edition kunnen kopen of zou het alleen maar in amerika kunnen? Reageren
miklo32 Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Hij gaat ook in Nederland verschijnen. Moet mijn reservering dus maar annuleren. Reageren
_niickk Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 is er dan een verschil tussen de special edition en de gewone? Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Ja, dat verschil is er zeker. Lantyz opende gisteren namenlijk dit topic, waar verder wordt ingegaan op de Special Edition van GTAIV. Helaas wordt er niet bij verteld 'waar' je het spel kunt reserveren, de link die Lantyz erbij heeft gezet heeft eveneens geen informatie over het bestellen/reserveren van GTAIV. Ik denk dat het spel nog niet besteld kan worden in Nederland/Europa, maar alleen in Amerika. Je zou het eventueel nog eens aan Lantyz kunnen vragen, maar ik denk dat hij een link voor reserveren niet voor niets in zijn post heeft weggelaten. Reageren
_niickk Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Ja, dat verschil is er zeker. Lantyz opende gisteren namenlijk dit topic, waar verder wordt ingegaan op de Special Edition van GTAIV. Helaas wordt er niet bij verteld 'waar' je het spel kunt reserveren, de link die Lantyz erbij heeft gezet heeft eveneens geen informatie over het bestellen/reserveren van GTAIV. Ik denk dat het spel nog niet besteld kan worden in Nederland/Europa, maar alleen in Amerika. Je zou het eventueel nog eens aan Lantyz kunnen vragen, maar ik denk dat hij een link voor reserveren niet voor niets in zijn post heeft weggelaten. oow oke dank je Reageren
Black Force Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 de prijs van de special edition, hoeveel deze versie in europa gaat kosten, is nu bekend gemaakt, de prijs bedraagd 89 euro's. veel geld, maar ik denk dat ik deze versie wel ga halen, jullie ook? bron: klik Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 (bewerkt) Ik heb geen Playstation 3 of X-box 360, alleen een pc. Ik kan hem dus niet kopen. Als hij wel op de pc zou uitkomen denk ik ook niet, het gaat tenslotte om het spel en een rockstarsleutelhanger vind ik niet zo heel boeiend. Zo'n boekje wat je bij GTA altijd krijgt, is op zich wel grappig, maar meer hoeft van mij niet. Trouwens hier is al een topic over namelijk dit, een moderator moet maar beslissen wat met dit topic gebeurt . Bovendien is het $ 89 en niet euro . Bewerkt: 23 mei 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Mister.X Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Bovendien is het $ 89 en niet euro . Als je op de site hebt gekeken staat het dat hij $89 kost en in Europa 89 euro! is wel veel geld vind ik dus ik ga het niet halen! Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Heel erg leuk, ik ga hem zeker halen, kirjg je nog wat leuks erbij! Ik denk dat ik hem gelijk ga kopen als hij uit is, je weet maar nooit! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Ik vind het te duur. Ik koop wel de gewone. Zo'n grote fan van Rockstar ben ik ook weer niet. Reageren
pat1990 Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Betsel hem liever in Amerika.... Hij gaat hier €89,95 kosten! Nou als je hem nou in Amerika besteld.... Dan ben je veel goedkoper uit. Reageren
DonLeone Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Betsel hem liever in Amerika....Hij gaat hier €89,95 kosten! Nou als je hem nou in Amerika besteld.... Dan ben je veel goedkoper uit. Wat dachten we van verzendkosten? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.