Jump to content

Dvd Collectie

Recommended Posts

Geplaatst:
parodie ????

Ik weet wel dat het 2verschillende films zijn.

En dat Shawn of the Dead meer een lach film is, En Dawn of the Dead meer Thriller/Horror.

@ Godfather , Wat bedoel je met parodie??

• Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TubS

7

• Baffie

5

• The Godfather

4

• -Richard-

4

Geplaatst:

ken je scary movie...dat is een parodie....die maken andere films een beetje belachelijk (wel op een grappige manier)

of vrij vertaald uit het woordenboek : grappige nabootsing, belachelijk makende omwerking, bespotting

Geplaatst:

ik wel ik heb daar een programma voor dan kan je ze allemaal invoeren en als je dat bij houd is het niet veel werk, ik kan m dan exporteren naar html en voila

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ik heb zo'n 400 dvd's. Maar ik ga niet alle titels neer zetten... :puh:

Hoe kom jij ooooooit aan 400 DVD's. Die kan je toch nooit allemaal een keertje gezien hebben. Ik heb er rond de 15 en dat vind ik al veel. Maar dat jij een hele boekenkast vol hebt snap ik echt niet!

Geplaatst:
Ik heb zo'n 400 dvd's. Maar ik ga niet alle titels neer zetten...  :puh:

Hoe kom jij ooooooit aan 400 DVD's. Die kan je toch nooit allemaal een keertje gezien hebben. Ik heb er rond de 15 en dat vind ik al veel. Maar dat jij een hele boekenkast vol hebt snap ik echt niet!

Ik heb ook twee kasten. En ze zijn allebei vol. (ik ben nu bezig om de rest op een plank te zetten, en we hebben ook een kast onder de trap. En daar staan er ook een paar in.)

Ik heb ze niet allemaal gezien, moet er ongeveer mog 10 zien. (ik vermaak mij dus wel in de vakantie!) :puh:

Geplaatst:

Dat lijkt mij ook, maar je ga ze zeker niet allemaal heel vaak kijken. Dat doe ik wel, om te kijken of er logische foutjes inzitten, die zie je altijd wel.

Geplaatst:

Ik heb er ook zo'n 300, ons pap regelt ze via internet maar ik zelf ga vaak na de bioscoop want ik ben een echte Filmfreak :D

Geplaatst:
Dat lijkt mij ook, maar je ga ze zeker niet allemaal heel vaak kijken. Dat doe ik wel, om te kijken of er logische foutjes inzitten, die zie je altijd wel.

Nee, bij sommige films valt het direct op.

Maar meestal duurt het wel een paar maanden voordat ik een film opnieuw kijk.

We hebben ook heel veel concerten, en die kijk ik nooit. Die zijn van mijn vader en broer. (alleen Marco Borsato zet ik wel eens op)

En we hebben ook heel veel Diney films, en dat kijk ik ook nooit.

De rest kijk ik wel. (bijna iedere avond kijk ik een dvdtje)

Geplaatst:

mijn dvd collectie is niet zo groot

Maar goed hier komen ze:

2 fast 2 furious

american pie: the wedding

bruce almighty

tripple xXx

en nog wel wat moet ik nog effe opzoeken :rolleyes:

Geplaatst:
ik wel ik heb daar een programma voor dan kan je ze allemaal invoeren en als je dat bij houd is het niet veel werk, ik kan m dan exporteren naar html en voila

Je hebt een phpscriptje ervan waar je al je dvdtitels in kan zetten, en het zo bij kan houden. :php:

Geplaatst:
Heb jij nooit last van huiswerk dan of ben je daar al voorgoed vanaf? Dat probleem heb ik namelijk heel vaak :angry:

Hmm... nee, eigenlijk heb ik nooit huiswerk. Heeel soms moet ik is wat leren, maar heb geen huiswerk meer. :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...