Cosmo Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Hoi ik heb zojuist me nieuwe pc Alleen zit er IE 7 op terwijl ik de oude nog wil Kan er wat aan gedaan worden ?? Reageren
The GamerII Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 De oude versie downloaden. Maar je moet dan de oude versie nog niet installeren, maar als eerst de nieuwe versie eraf gooien. En dan de oude versie installeren Reageren
Cosmo Geplaatst: 22 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Waar kan ik de download vinden van IE6 kan alleen maar 7 vinden :S Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Ik heb een uitgebreide handleiding gevonden over het wegdoen van 7 en het teruggaan naar 6: ==> klik <==. Is weliswaar in het engels maar de leuke plaatjes maken een hoop goed Edit: als ik de waarschuwingen goed begrijp zal deze tip waarschijnlijk niet gaan werken voor je, aangezien je de PC gekocht heb met 7 er al op. Dan moet je inderdaad eerst gaan downloaden vrees ik. Maar hoe dan ook moet 7 verwijderd worden via software..... Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 (bewerkt) Hier de download-link naar IE6. Succes m.v.g Steel Dogg EDIT: Dus toch... Bewerkt: 22 mei 2007 door Steel Dogg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.