Jump to content

Gta:IV moddable?


Puma

Recommended Posts

Omdat tot nu toe álle Gta's moddable waren, vraag ik me af of dat met GtaIV wel kan, in verband met het feit dat GtaIV op een andere engine draait dan San Andreas etc.

Wat denken jullie? En ga je er dan ook meer mods voor maken? Is er überhaupt al iets over bekend...?

Als het niet moddable zou zijn zou dat een grote tegenslag zijn voor de Gta-community, want als er íets is waar de Gta-serie in uitblinkt, dan is dat (voor mij in ieder geval) dat je er zó veel aan kunt veranderen.. Complete online mods, TC mods, iedereen kan het leren en het is simpel.

Zouden ze dit ook behouden in GtaIV??

Things will be different..

Link to comment
Delen op andere websites

Alles is moddable. Het enige is dat het ene spel makkelijker is aan te passen dan het andere spel.

Rockstar kan wel baricades tegen modden opleggen maar dat lijkt me niet heel slim als ze dat doen. Door de mods spelen juist mensen het spel langer en kopen ook meer mensen het.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Joriz al zegt, elke spel is te modden. Ook voor de PS2, maar dan moet je de beveiliging van het spel omzeilen en daarnaast ook nog een omgebouwde console hebben. Het kan dus in principe, maar met veel werk :N

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk dat de topicstarter ervanuit gaat dat er ooit op een mooie dag aangekondigd word dat GTA IV ook op de pc gaat verschijnen. en daar ga ik ook vanuit, maar zeker weet ik het natuurlijk niet....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk bijna zeker van wel,GTA is niet alleen groot geworden omdat het GTA is,maar ook dankzij de modding-scene.

Er stond een jaar of 2 geleden ergens in een nieuws bericht dat Gta: San Andreas makkelijker was gemaakt om te modden.

Wat ik dus hoop is dat GTA IV op de p.c komt en dan ook nog mod-baar is, niet zozeer voor mij maar voor de mogenlijkheden die er dan zijn. :)

Rockstar Games weet wel wat ze doen.

Dus ik heb er vertrouwen in.

Bewerkt: door W1ckeD
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk bijna zeker van wel,GTA is niet alleen groot geworden omdat het GTA is,maar ook dankzij de modding-scene.

Er stond een jaar of 2 geleden ergens in een nieuws bericht dat Gta: San Andreas makkelijker was gemaakt om te modden.

Lijkt me sterk dat ze het makkelijker hebben gemaakt om te modden, als ze et zo graag wilden aanmoedigen hadden ze wel hun tools kunnen vrijgeven die ze gebruikt hadden..

Wat ik dus hoop is dat GTA IV op de p.c komt en dan ook nog mod-baar is, niet zozeer voor mij maar voor de mogenlijkheden die er dan zijn. :)

Als het spel niet op de pc komt lopen ze klappen met geld mis, en aangezien ze neit nachtelijk zijn komt er heus wel een pc versie. En zoals meerdere idd al zeiden. Elk spel is modbaar, mss met veel moeite maar wel mogelijk.

Rockstar Games weet wel wat ze doen.

Dus ik heb er vertrouwen in.

:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk bijna zeker van wel,GTA is niet alleen groot geworden omdat het GTA is,maar ook dankzij de modding-scene.

Er stond een jaar of 2 geleden ergens in een nieuws bericht dat Gta: San Andreas makkelijker was gemaakt om te modden.

Lijkt me sterk dat ze het makkelijker hebben gemaakt om te modden, als ze et zo graag wilden aanmoedigen hadden ze wel hun tools kunnen vrijgeven die ze gebruikt hadden..

Wat ik dus hoop is dat GTA IV op de p.c komt en dan ook nog mod-baar is, niet zozeer voor mij maar voor de mogenlijkheden die er dan zijn. :)

Als het spel niet op de pc komt lopen ze klappen met geld mis, en aangezien ze neit nachtelijk zijn komt er heus wel een pc versie. En zoals meerdere idd al zeiden. Elk spel is modbaar, mss met veel moeite maar wel mogelijk.

Rockstar Games weet wel wat ze doen.

Dus ik heb er vertrouwen in.

:Y

Met makkelijk mod-baar werd gezegd dat de files allemaal wat makkelijker bereikbaar waren.

En uh: Ik ook van jou hoor! :$ :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

ALS GTA 4op de computer uit komt dan is er wel een kans dat het modbaar is. Hopelijk gebruiken ze dezelfde bestanden enz. En misschien als R* nu weet dat GTA goed te modden is dan laten ze slordigheidsfoutjes weg (Hete Koffie :puh:), en maken misschien zelf een tool dat je kunt modden! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Allereerst is Rocktstar games helemaal niet blij met de modders, logisch natuurlijk... Aan mods zoals Hot Coffee heeft Rockstargames een behoorlijk indrukwekkende schadeclaim over gehouden.

Diegene die zei dat SA extra makkelijk te modden is, heeft ergens iets verkeerd opgevangen... SA, VC & GTA3 zijn alle 3 ongeveer gelijk, als je het niet exact wilt noemen...

Ik twijfel er niet over dat de modding scene gewoon blijft bestaan, echter zullen we steeds meer afhankelijk zijn van scripters die het ons met tools makkelijk maken...

Ik heb 2 "beste modder" vernoemingen achter de rug in de GTAForum awards... grappig eigelijk dat ik die heb gewonnen omdat ik goed met dergelijke tools overweg kan - en niet omdat ik ze zelf gemaakt heb.

En nu het leukste: de meeste mensen die dat soort tools online maken komen uit het MI-Team. Meestal blijven die tools dan privé en alleen voor de MI-crew totdat het ergens uitlekt.

Bewerkt: door Bradley H.
Link to comment
Delen op andere websites

De downloadtable content op de console versie lijkt wel een beetje op modden.

Zo zullen er waarschijnlijk nieuwe autos, maps en missies inkomen.

Deze mods zal je zelf niet zo gauw kunnen maken (misschien na wat hacks) maar ik hoop dat er een soort map editor inkomt voor de multiplayer content (net als MTA).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...