gaastra Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 wie heeft de code voor alle landen asje blieft ik weet dat hij er is en ik heb hem egt nodig en wie weet de code voor alle vliegtuigen afz:gaastra Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 wie heeft de code voor alle landen asje blieft ik weet dat hij er is en ik heb hem egt nodig en wie weet de code voor alle vliegtuigenafz:gaastra Cheats voor open gebieden en vliegvelden zijn er nog nietm voor zover ik weet. Hiervoor kun je wel een soort van script downloaden, dat kan hier. Let wel op, dit is enkel voor de PC. Als je dat script installeert, zullen alle blokkades weg zijn. Daarnaast is het geloof ik ook zo dat de vliegvelden open zijn, al weet ik dat niet zeker. Kopieer de 'main.scm' en de 'script.img' uit de mod naar de volgende map: '../Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script.' Maak wel back-up van je huidige bestanden. Start na het installeren van de mod een nieuw spel! Reageren
Wijst Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Dit had je al een keer gevraagt klik hier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.