Jump to content

richter hydra

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe kan je een richter maken met een hydra,ik heb sa voor de ps2.ik zag in een filmpje op internet dat ieman de zelfde richter had als bij een heatseecing rocket launser(rode en groene rondjes om voertuigen).ook zag ik dat iemand alleen het vierkantje van de richter had en het vliegtuig zelf niet zichtbaar was.

alvast bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

Voor de PS2 is de toets om re richten met de Hydra: R1. Dan zal je zien dat er een soort van rood cirkeltje op je scherm komt, dit gebeurt wel alleen als er een voertuig is. Want het zijn hittezoekende raketten. Je moet R1 een tijdje in houden, en dan zal het rode cirkeltje na een tijdje groen worden. Vanaf het cirkeltje groen is, en je schiet, dan zullen de raketten van de Hydra automatisch naar het voertuig gaan waar je op mikt.

Voor de PC is dit juist hetzelfde maar dan moet je niet op R1 drukken, maar op de Spatiebalk.

Edit: Oei, ASPHALT zegt dat het cirkeltje eerst groen is, en dan rood wordt...? Ik weet het niet meer zeker, maar je zal het dan wel zien! ;)

Bewerkt: door hanneswasco

Dat doe je met R1. Voor de hele besturing van de Hydra kijk je op Wikigta.

EDIT Te laat... ik zag je niet typen hannaswasco.

Bewerkt: door Daffy Duck
hoe kan je een richter maken met een hydra,ik ook zag ik dat iemand alleen het vierkantje van de richter had en het vliegtuig zelf niet zichtbaar was.

alvast bedankt

Druk enkele keren op Select. In normale voertuigen krijg je dan verschillende camera standpunten.

• Heel ver weg van het voertuig
  • Wat dichterbij het voertuig
  • Heel dicht bij het voertuig, er bijna achter
  • Bumercamera, je ziet alles nu vanaf de bumper van het voertuig, het voertuig zelf is niet meer te zien.
  • Verschillende standpunten. Het wisselt af, de camera hangt ver weg van het voertuig, soms er boven of van opzij. Ook als je achtervolgd door de politie wordt zie je je soms het vanaf een achtervolgende politie wagen.

De Bumpercamera heeft bij de Hydra een leuk optie, hij heeft namelijk een crosshair. Deze is, zoals je al zei, gelijk aan de RPG. De manier van de Heatseeking RPG is hierboven vermeld, dat moet met R1. Je doel zal groen worden en als het rood is kun je vuren.

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:

oke heel erg bedankt,ik dacht al dat het r1 was,toppie.

( in 10 minuten drie antwoorden)

Geplaatst:
Voor de PS2 is de toets om re richten met de Hydra: R1. Dan zal je zien dat er een soort van rood cirkeltje op je scherm komt, dit gebeurt wel alleen als er een voertuig is. Want het zijn hittezoekende raketten. Je moet R1 een tijdje in houden, en dan zal het rode cirkeltje na een tijdje groen worden. Vanaf het cirkeltje groen is, en je schiet, dan zullen de raketten van de Hydra automatisch naar het voertuig gaan waar je op mikt.

Voor de PC is dit juist hetzelfde maar dan moet je niet op R1 drukken, maar op de Spatiebalk.

Edit: Oei, ASPHALT zegt dat het cirkeltje eerst groen is, en dan rood wordt...? Ik weet het niet meer zeker, maar je zal het dan wel zien! ;)

als het cirkeltje rood is kan je richten hoor :ch: maarja en trouwens je moet dicht bij het voertuig zijn om er op te kunnen richten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...