Twenty Eyes Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Ik heb al heel lang niet meer gephotoshoped, vandaar deze template. En ja... Hij is inderdaad een beetje smal. Succes met beoordelen. Reageren
AwiVC Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Ik heb al heel lang niet meer gephotoshoped, vandaar deze template.En ja... Hij is inderdaad een beetje smal. Succes met beoordelen. Wow dat is best wel mooi! Beetje simpel maar mooi, vooral die foto's ^^ Dat ie smal is maakt opzich niet echt veel uit, zolang alle tekst er maar in past. Dit ziet er btw uit als een screen van een explorer, dus kan ik hem ook online bewonderen? (PB anders even de link + hoe je dit online hebt gekregen. me=curious het lukt mij niet) 9/10 Ik vind de randjes (scanlines) niet zo mooi =] -Awi Reageren
Twenty Eyes Geplaatst: 23 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Bedankt voor je beoordeling, AwiVC! Heeft iemand anders nog iets op te merken? Reageren
Bright Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Bedankt voor je beoordeling, AwiVC! Heeft iemand anders nog iets op te merken? waarom staat er als tekst iets in het latijn ofzo? Reageren
.Djanick Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Bedankt voor je beoordeling, AwiVC! Heeft iemand anders nog iets op te merken? waarom staat er als tekst iets in het latijn ofzo? design tekst volgens mij, zodat je niet een heel verhaal hoeft te schrijven maarje wel kan zien hoe het eruit ziet als het is opgevuld ik ben niet zo handig in het "raten" van templates. wel vind ik het mooi gedaan maar misschien kon je die keuze balken bovenaan *home etc* iets naar links doen:) Reageren
AwiVC Geplaatst: 23 mei 2007 Rapport Geplaatst: 23 mei 2007 Bedankt voor je beoordeling, AwiVC! Heeft iemand anders nog iets op te merken? waarom staat er als tekst iets in het latijn ofzo? Oh Goooooogle lalalala Oh-oh-oh gooooogle lalalalalla "lalala" En anders rate je die template gewoon en zet je onderaan: "Wat betekent die Latijnse tekst eigenlijk? Die zie ik bij heel veel templates!" Reageren
Rivel Geplaatst: 24 mei 2007 Rapport Geplaatst: 24 mei 2007 Strakke layout, maar werk wel die scrollbalken weg! Voor der est heb j eeen goede kleurencombo, en zijn de knoppen en banner leuk afgewerkt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.