Talietje Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Heej mensen, ik heb een eigen forum geïnstaleerd met power board. De admin BP is in het engels maar mijn forum in het nederlands. Maar ik heb een catogory en een forum aangemaakt en nu als ik naar de index ga van mijn forum dan zie ik geen categorie en geen forum. Hoe komt dit? Ik heb versie 2.1 >>> Door Preddy: NB: IP.Board v1.3 en iPBFree v.2.1, is dus de gratis versie en daarmee mag je hier geholpen worden<<< Reageren
Gangsta Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 (bewerkt) Heej mensen,ik heb een eigen forum geïnstaleerd met power board. De admin BP is in het engels maar mijn forum in het nederlands. Maar ik heb een catogory en een forum aangemaakt en nu als ik naar de index ga van mijn forum dan zie ik geen categorie en geen forum. Hoe komt dit? Ik heb versie 2.1 Je kan naar de IPS Forums gaan. Dat is de Forums voor betaalde (dus 2.1) versies van IPB. Daar kunnen ze je nóg beter helpen. Ik vertrouw erop dat je 2.1 gewoon legaal hebt. Als je een categorie en Forum hebt aangemaakt en je ziet dat niet, dan ligt het aan de Permissions; 'permissies'. Ga hiervoor naar Edit Permissions en zet een vinkje bij: view, members, admin, guests (gasten; als je dat wilt). Bewerkt: 22 mei 2007 door Preddy Weer toegevoegd Reageren
Talietje Geplaatst: 22 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Ok en zou ik misschien ook (omdat ik de gratise versie heb) onderaan bij copyright mijn naam kunnen schrijven? ps ik vind geen nederlands forum over IPB en heb eigenlijk ook geen zin om weer eens opnieuw te registreren Reageren
Gangsta Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Gratis versie van IPB 2.1? Ik denk niet dat dat bestaat althans, een demo, maar dat is van 2.0 denk ik. Bedoel je je eigen copyright zoals bijv: © Mijnsite.com - Alle rechten voorbehouden, ja dat mag. Maar je mag niet de copyright van InvisionPowerBoard verwijderen tenzij je een ''remove copyright'' of dergelijke van Invisionpower koopt. Ik snap je niet helemaal, kan je beter uitleggen, heb je nou een IPB 1.3.1. board (want die is gratis) of heb je een 2.1 board; wat niet gratis is? Kan je het beter uitleggen, want wat bedoel je met: ps ik vind geen nederlands forum over IPB en heb eigenlijk ook geen zin om weer eens opnieuw te registreren Bedoel je gewoon een language pakket? Reageren
Talietje Geplaatst: 22 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 op welke knop moet ik klikken in dat beheerderspaneel voor mijn copyright daar te kunnen schrijven?en ik heb 1.3 voor de zoveelste keer. Reageren
Gangsta Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 op welke knop moet ik klikken in dat beheerderspaneel voor mijn copyright daar te kunnen schrijven?en ik heb 1.3 voor de zoveelste keer. Je zei niet dat het 1.3 was, maarja om je eigen copyright te plaatsen: Ik weet dat niet zeker omdat het een lange tijd was dat ik 1.3 had geinstalleerd etc, ga naar Skinning & Styles -> 'Board Wrappers' -> Footer. Daar zet je je tekst in. Het spijt me als dat niet goed is, maar als je ergens naar je 'Standard Skin' gaat, daar zie je dan: Board Wrappers, daar kan je het invoeren. Reageren
Talietje Geplaatst: 22 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 sorry dat ik zoveel vragen stel, maar mijn beheerderspaneel is in het engels.. Niet dat ik geen engels kan hoor. Maar waar kan je je eigen regels maken naar waar moet ik daarvoor gaan in mijn beheerderspaneel? Reageren
Gangsta Geplaatst: 22 mei 2007 Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 Je eigen regels maken doe je niet in het beheerderspaneel maar gewoon een nieuwe topic openen. Wanneer je een paar regels ín een subforum wilt doen: Admin Panel -> System & Settings -> Manage Forums -> En klik op dit logootje: . Daar vul je een regel of meerdere in. Reageren
Talietje Geplaatst: 22 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2007 (bewerkt) Bedankt en dan heb ik nog een paar laatste vraagjes -hoe maak je een avatar gallery met je eigen avatars die je gemaakt hebt? - En als ik een forum wil maken en dan wil ik dat alleen een bepaalde groep die forum kan zien en in kan posten zodat die verborgen is voor de anderen. Hoe doe je dat? - waar kan je je eigen logo plaatsen, een afbeelding boven het forum gelijk hier op dit forum - Hier op dit forum zie je onderaan bij forumstastieken - leden daar groepen: .... Kan ik dat ook instellen dan mijn leden dat zien op de index welke groepen er allemaal bestan? Bewerkt: 23 mei 2007 door tallex Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.