Jump to content

Gizmo Vs Eros

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Vector

Soort Design: Wallpaper

Size Design: 800 x 600 px

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Nee

Tijd van inleveren: Zo snel mogelijk

Ik ben al begonnen aan die van mij.

Anyone?

=)

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn entry:

vectorwallxi7.jpg

gl & mods doe je ding =)

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Geplaatst: (bewerkt)

Mijn stem gaat naar Eros ik vind die hem ook beter qua wat hij gekozen heeft, want Gizmo je hebt eerlijk gezegt een prachtige natuurfoto, maar het zou beter zijn als je geen brushes op deed dat past er niet bij.

Bewerkt: door Muay Thai
Geplaatst:

Een moeilijke keuze, want ze zijn allebei zeer mooi. Maar toch gaat mijn keuze naar Eros. Dat vind ik iets meer hebben.

Geplaatst:

Puh mijn stem gaat lekker naar Gizmo :engel: Simpel omdat ik veel meer hou van de warme familiesfeer die Gizmo gecreeerd heeft :) De brushes storen me niet echt en helpen juist mee aan de sfeer. Mijn stem gaat dus naar Gizmo

Geplaatst:
Puh mijn stem gaat lekker naar Gizmo :engel: Simpel omdat ik veel meer hou van de warme familiesfeer die Gizmo gecreeerd heeft :) De brushes storen me niet echt en helpen juist mee aan de sfeer. Mijn stem gaat dus naar Gizmo

Valt hier wat aan toe te voegen? Die van Gizmo geeft een goed gezond gevoel. Die van Eros is een beetje "koud". Dus mijn stem gaat uit naar Gizmo.

Geplaatst:

Gizmo, het is een erg mooi design geworden, met die mensen en boom etc. Ziet er goed uit kerel! :)

Geplaatst:

Oeh het word nog spannend joh, ik dacht echt dat ik dit hard zou gaan verliezen. :puh:

Dus willen alle dames die hier kijken ook even hun stem achterlaten. :D

Gelijk stem staat zo dom. :bonk::duh:

Geplaatst:
Gizmo, het is een erg mooi design geworden, met die mensen en boom etc. Ziet er goed uit kerel! :)

Ik vind die van Gizmo ook mooier mooie figuren erin en mooie achtergrond ik vind de kleuren mooie beeld geven!

Gizmo krijgt mijn stem!

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Eros het is een orgineel concept, enkel is je renderprecies een barbiepop! Maar aangezien hij zo groot is, vind ik hem wel wat hebben! HEt komt zo overweldigend over!

Geplaatst:

Ik ben waarschijnlijk de laatste die stemt.... dus ook de beslissende...

En mijn stem gaat naar:

Gizmo!

>>> Door RonaldVC: Spoiler verwijderd. Gelieve niet meer te stemmen in spoilers, dit om het overzichtelijk te houden.<<<

Geplaatst:

Sorry Gizmo maar die van Eros ziet er veel beter uit!

Dus mij stem gaat naar: Eros!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...