~> GizmO <~ Geplaatst: 25 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 Score (als ik goed kan tellen) 5 - 5 Stemmen tot 24:00 dus doe het nog!
jakooza Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 mijn stem gaat naar Eros( sorry ~> GizmO <~) vind de vectors bij Eros echt een toevoeging geven, het word er mooier door, maar bij ~> GizmO <~ word het er alleen maar minder mooi op denk ik. de kleuren bij ~> GizmO <~ vind ik wel mooi en bij Eros wat minder maar me stem gaat toch naar Eros
kees1991 Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) ik vint bijde erg mooi. tog gaat mij stem naar gizmo. die spreekt mij gewoon iets meer aan. dam... nu is het tog nog gelijk stand xD Bewerkt: 25 mei 2007 door kees1991
Pennywise The Clown Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 23:59... Ik ben waarschijnlijk de laatste, en de beslissende. Ik houd het een beetje kort, want ik wil zo gaan pitten. Gizmo, jouw walpaper ziet er erg vrolijk uit. Mooie zomerse uitstraling, en de brushes vallen er prima in, niks mis mee. Eros, opnieuw jezelfde stijl. Ook dit is een mooie creatie, maar er zit niet echt veel passie in. Mooi voor een reclame van een of andere conditioner of shampo voor vrouwen. maar hij is net niet goed genoeg om de doorslag te geven tegenover Gizmo's creatie. Mijn stem gaat naar Gizmo
Eros Geplaatst: 25 mei 2007 Rapport Geplaatst: 25 mei 2007 (bewerkt) In principe ben je 13 seconde te laat, maar daar zal ik maar niet op letten, anders komen er nog 2 dagen bij. ^^ En proficiat Gizmo, het was erg spannend, zeker op het laatste moment toen de laatste stemmen nog binnen kwamen. Maar het is 7 - 6 geworden, nogmaals proficiat. Bewerkt: 25 mei 2007 door Eros
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 mei 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Oeh dat was best spannend. Ik pm levi zodat dit gesloten kan worden. =)
.Levi. Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 Complimentje voor Eros sportiviteit allemaal. Winnaar ~> GizmO <~ +1 punt voor jou, gefeliciteerd. Helaas verliezer Eros, maar gelukkig geen -1 punt. Closed en updated.
Recommended Posts