Jump to content

Gizmo Vs Eros

Recommended Posts

Geplaatst:

Score (als ik goed kan tellen)

5 - 5

Stemmen tot 24:00 dus doe het nog!

Geplaatst:

mijn stem gaat naar Eros( sorry ~> GizmO <~)

vind de vectors bij Eros echt een toevoeging geven, het word er mooier door, maar bij ~> GizmO <~ word het er alleen maar minder mooi op denk ik.

de kleuren bij ~> GizmO <~ vind ik wel mooi en bij Eros wat minder maar me stem gaat toch naar Eros

:klap::klap::klap:

Geplaatst: (bewerkt)

ik vint bijde erg mooi.

tog gaat mij stem naar gizmo. die spreekt mij gewoon iets meer aan.

dam... nu is het tog nog gelijk stand xD

Bewerkt: door kees1991
Geplaatst:

23:59...

Ik ben waarschijnlijk de laatste, en de beslissende. Ik houd het een beetje kort, want ik wil zo gaan pitten. Gizmo, jouw walpaper ziet er erg vrolijk uit. Mooie zomerse uitstraling, en de brushes vallen er prima in, niks mis mee.

Eros, opnieuw jezelfde stijl. Ook dit is een mooie creatie, maar er zit niet echt veel passie in. Mooi voor een reclame van een of andere conditioner of shampo voor vrouwen. maar hij is net niet goed genoeg om de doorslag te geven tegenover Gizmo's creatie.

Mijn stem gaat naar Gizmo

Geplaatst: (bewerkt)

In principe ben je 13 seconde te laat, maar daar zal ik maar niet op letten, anders komen er nog 2 dagen bij. ^^ :puh:

En proficiat Gizmo, het was erg spannend, zeker op het laatste moment toen de laatste stemmen nog binnen kwamen.

Maar het is 7 - 6 geworden, nogmaals proficiat. ;)

Bewerkt: door Eros
Geplaatst:

Oeh dat was best spannend. :D

Ik pm levi zodat dit gesloten kan worden. =)

Geplaatst:

Complimentje voor Eros sportiviteit allemaal. :klap:

Winnaar ~> GizmO <~ +1 punt voor jou, gefeliciteerd. Helaas verliezer Eros, maar gelukkig geen -1 punt.

Closed en updated.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...