barttraas Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 is er dan inemand die weet wat ik presies moet doen bij die missie bij madd dogg want hij springt al van het dak af voordat ik hem kan reden met die auyto Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 is er dan inemand die weet wat ik presies moet doen bij die missie bij madd doggwant hij springt al van het dak af voordat ik hem kan reden met die auyto Wees duidelijker en er is heir dacht ik al een topic over slotje dus Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barttraas Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 voordat die missiie begint springt hij al van het dak Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 @barttraas: lees je PM's eens! En open geen 3 topics over 1 missie. 1 is genoeg. SLOTJE (rechts boven in staat .. Nieuwe PB's, klik daar eens op. Of klik hier) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts